- ارسال کننده: حسن گل محمدی تاریخ: ۹۱/۰۲/۰۵

با هدف دیدار با سرمایه گذاران: فرماندار میانه وارد تهران شد

با هدف دیدار با سرمایه گذاران:

فرماندار میانه وارد تهران شد

 فرماندار میانه عصر امروز برای دیدار با سرمایه گذاران و انجام رایزنی ها با آنان برای حضور در عرصه های اقتصادی و تولیدی این شهرستان به تهران سفر کرد.

در آستانه برگزاری همایش بررسی فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان میانه که به همت فرماندار میانه و با دعوت از 90 سرمایه گذار بزرگ میانه ای الاصل از سراسر کشور 8 اردیبهشت ماه در تهران برگزار خواهد شد تقی خلفاپور فرماندار این شهرستان عصر روز سه شنبه 5 اردیبهشت ماه در رأس هیاتی اقتصادی به تهران سفر کرد تا در مدت چهار روز اقامت در پایتخت تلاش خود را برای جلب توجه صاحبان سرمایه و فعالان بخش اقتصادی به فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان میانه به کار ببندد.

خلفاپور از یک سال ونیم پیش تحرکات گسترده ای را برای مناسب سازی فضای سرمیاه گذاری در شهرستان کمتر توسعه یافته میانه سازماندهی کرده و خود شخصاً هدایت این برنامه ها را رهبری کرده است.

صاحبنظران بر این باورند همایش جذب سرمایه گذاران میانه ای مقیم سراسر کشور فرصت بسیار خوبی خواهد بود تا با تبیین فرصت های اقتصادی موجود در شهرستان میانه زمینه برای آشنایی صاحبان سرمایه و فعالان بخش های تولیدی صنعتی و کشاورزی با این فرصت ها فراهم شده و با استفاده از عرق ملی و تعلقات قلبی نخبگان مالی و اقتصادی به سرزمین مادری شان نتایج خوبی نیز حاصل گردد.

 

 

1
1