- ارسال کننده: حسن گل محمدی تاریخ: ۹۱/۰۲/۰۵

تخريب خانه فساد در ميانه

تخريب خانه فساد در ميانه


با حكم دادستاني شهرستان ميانه صبح امروز يك واحد خانه فساد در اين شهر تخريب شد.
حسين محرمي دادستان ميانه كه شخصاً در محل اجراي عمليات تخريب حضور يافته بود در گفتگو با خبرنگاران گفت: در پي شكايت ساكنين محل مبني بر ايجاد مركز فسق و فجور در اين ساختمان موضوع جهت بررسي به شعبه چهارم دادياري ارجاع و تحقيقات در اين خصوص آغاز گرديد.
محرمي افزود: بررسي هاي انجام گرفته حاكي از اين بود كه مرد صاحبخانه به نام م- ش با همدستي زني بدكاره به نام ع- م و مباشرت دو مرد ديگر به نام هاي ف- ا و ا- ا كه همگي داراي سوابق كيفري متعدد و معتاد به انواع مواد مخدر و روانگردان بوده اند با راه اندازي خانه فساد در اين مكان زمينه را براي ارتكاب اعمال مجرمانه و خلاف عفت عمومي و كشاندن جوانان به سمت فساد و اعتياد فراهم كرده بودند.
دادستان ميانه افزود با صدور حكم جلب ساكنين خانه مذكور متهمان در فرصت مناسب در دام پليس گرفتار شدند و موضوع در شعبه چهارم دادياري دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان ميانه به رياست قاضي امامي مورد رسيدگي قرار گرفت كه در نتيجه حكم به تخريب اين مركز فساد صادر گرديد.
امامي داديار شعبه چهارم نيز در اين خصوص گفت: حكم تخريب با رضايت مادر و داماد متهم رديف اول م- ش صادر گرديده و امروز كه در حال تخريب اين خانه فساد هستيم تمامي همسايگان و ساكنين محل با ابراز خوشحالي و تشكر از مسئولين مراتب رضايت خود را از اين اقدام اعلام مي نمايند.
مشاهدات حاضرين در محل حاكي از وجود انواع وسايل استعمال مواد مخدر و داروهاي روانگردان و ساير آلات لهو و لعب در محل بوده و بنا بر گفته ها خانم ع – م از مفسدين سابقه دار و بسيار خطرناك با سركردگي اين تيم فساد و اغفال و جذب جوانان به اين مركز گردادنندگي اين محل فسق و فجور را بر دوش داشته است.
متهمان اين پرونده با حكم دادستاني ميانه در زندان به سر مي برند.

1
2
1 2