- ارسال کننده: اسماعیل مختاری تاریخ: ۹۱/۰۱/۳۱

گفتگویی کوتاه با آقای دکتر خداوردیلو عضو شورای اسلامی شهر میانه


معرفی :

آقای دکترمهدی خداویردیلو متولد1348 در میانه ، متاهل ودارای دو فرزند هستند. ایشان بیش از17 سال است که به شغل پزشکی عمومی در شهر میانه مشغول اند.

سووال : آقای دکتر چند دوره هست که در شورای شهر حضور دارید؟
 پاسخ : با سلام وعرض تبریک سال نو وهمچنین تقدیر وتشکراز زحمات بی حد وبی ریا درعرصه اطلاع رسانی درعرصه فضای مجازی  وآرزوی موفقیت وبهروزی جنابعالی در عرصه زندگی.
در دوره سوم انتخابات شوراهای اسلامی شهر برای اولین بار ازشهر میانه کاندید شده وافتخار خدمت به همشهریان عزیز رادر شورای شهر میانه را پیدا کردم.

سووال : آیا شورای شهر و کارهایی که می شود در آنجا انجام داد همان طور بودند که قبل از ورود به شورا فکر می کردید؟
 پاسخ : هفتاد درصد از مواردی که قبل ازورود به شورای شهر در فکر داشتم در شورا قابل انجام است و بود.

سووال : علاقه به شرکت مجدد در انتخابات شورای شهر را دارید؟
 پاسخ : خیر.دوره چهارم به خاطر ادامه تحصیل کاندید نخواهم شد وعرصه را برای فعالیت  دوستان وعلاقمندان دیگرشهرمان باز خواهم گذاشت.

سووال : چه توصیه ای به افرادی که برای بار اول می خواهند وارد شورای شهر شوند دارید؟ و از نظر شما این افراد چه خصوصیاتی باید داشته باشند؟
 پاسخ : نظر من درباره خصوصیات کاندیداهای شورای شهر این است که بهتر است از همه سلیقه ها وتخصص ها باشند ولی آنکه مهم است اتحاد وهمدلی خالصانه بین اعضای شورا می باشد. این اتحاد خیلی کارساز است. باعث ارائه کارنامه درخشان از عملکردشان در پایان دوره می شود. امیدوارم در این آخرین سال عمر این دوره با آرامش  و همدلی که بین اعضای محترم شورا وجود دارد و با شهردار پرتوان و زحمت کشی که انتخاب کرده اند اعضا محترم بتوانند به گوشه ای از شعارهای انتخاباتی شان جامه عمل بپوشانند. موید وموفق باشید.

ما هم برای شما آرزوی موفقیت و پیروزی داریم و متشکرم که به سوالات پاسخ دادید.

ادامه مطلب در لینک زیر :

قسمت دوم گفتگو با عضو شورای اسلامی شهر میانه

1
2
1 2