- ارسال کننده: مجید وحیدنیا تاریخ: ۹۱/۰۱/۲۹

انفجار مهیب و آتش سوزی بزرگ در میانه (بر اثر اتصال دو سیم تلفن)!

خوبید دیگه؟ 

اولا از برادر زحمت کش آقای مختاری تشکر می کنم. و معذرت می خوام به خاطر دستکاری عکس خوبشون. 

1. من در این کار از کوچه پشت «آپارتمان صورتی» استفاده کرده ام و خداناکرده قصد بی احترامی به اهالی فهیم و شریف کوچه رو ندارم. 

2. از اینکه آتش و دود در برخی از تصاویر به پشت بام برخی خانه ها کشیده شده، هیچ توضیحی ندارم.

3. در این کار فقط از نرم افزار مایا (MAYA 2013) کمک گرفته ام. از فتوشاپ یا مثلا افترافکت و ... استفاده نکرده ام. به جهت اطلاع دوستان عرض شد. (برا اینکه گاف ندین، جسارتا!)

4. این خبر از سوی تمامی دستگاههای مسئول تکذیب شده. 

5. بنده از ترس جانم در مورد ارتباطات تلفنی هیچ نظری نداشته و ندارم. اون دوتا سیمی هم که اتصال دادن، به جایی وصل نبودن!!

6. و اما اصل مطلب. اونایی که هی کف شون می بره و با دیدن هر فیلمی چونه شون می چسبه به زمین بدونن که این کارها، منحصراً مال هالیوود نیست. کسانی هستند در این کشور که رو دست ندارن. که افرادی مثل من هم پیششون کاره ای نیست. اما فقط حمایت!!

خیلی ممنونم. واقعا! 

ببخشید اگر زیادهم واقعی نیست. رایانه م خوب رندر نمی کنه، برا همین نمیشه زیاد کار کرد روش.حالا این عکسه، وای به حال اون روزی که بخوای روی فیلم، اونم با کیفیت بالا کار کنی!!!! تا ساعت مرگت باید بشینی پاش. یعنی با این رایانه ها! روی سایه ها بیشتر از این نمی شد کار کرد. به خاطر همون دلیل. البته اگر کمی فضا رو آلوده می کردم، بهتر میشد.  ولی خب فرض کنید که چند لحظه اول انفجاره. خودشم چه خوب می شد تو این عکس آخر، تاکسی ها کج و کوله وای میستادن و عده ای هم وسط خیاون پا به فرار می گذاشتن، می شد فیلم مقصد نهایی 7. 

به هر حال امیدوارم چنین اتفاقاتی، نه اینجا نه هیچ جای دیگه دنیا، هیچ وقت نیافته. 

1
2
1 2