- ارسال کننده: حسین بهتری تاریخ: ۹۱/۰۱/۲۷

تور دوچرخه سواری آذربایجان سطح بالای امنیت در ایران را به جهانیان نشان می دهد

سیدمحمد شروین اسبقیان روز یكشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری تور دوچرخه سواری آذربایجان در شورای اداری شهرستان میانه اظهار كرد: حضور دوچرخه سوارانی از كشورهای اروپایی، آسیایی و آمریكای جنوبی علاوه بر بالا بردن سطح فنی تور، این فرصت را مهیا می كند كه ایران اسلامی را آنگونه كه هست به جهانیان معرفی كنیم.

وی اضافه كرد: در سه دوره گذشته این مسابقه ها، مسوولان استان آذربایجان شرقی همكاری های خوبی با ستاد برگزاری تور در بهتر برگزار شدن آن داشتند و این تور با 26 سال سابقه، یكی از طلایی ترین دوران خود را سپری می كند.

اسبقیان در این نشست همچنین با اشاره به توانمندی های شهرستان میانه گفت: به همت دولت عدالت محور، همزمان با رشد سرانه ورزشی در این شهرستان، ورزش قهرمانی نیز جایگاه خوبی در آن پیدا كرده و ورزشكارانی همچون یوسف كرمی، فرزاد عبداللهی، كاظم رجبی و چندین قهرمان دیگر به ورزش كشور معرفی شده اند.

وی بیان كرد: در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی و بالا بردن سرانه این شهرستان، چهار پروژه عمرانی ورزشی همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در این شهرستان افتتاح خواهد شد و با بهره برداری از ورزشگاه پنج هزار نفری شهرستان میانه، سرانه ورزشی این شهرستان به 83 صدم متر مربع خواهد رسید.

بیست و هفتمین دوره مسابقه های بین المللی دوچرخه سواری تور آذربایجان در روزهای 22 تا 27 اردیبهشت ماه و با شعار تور آذربایجان الهام بخش ورزش پاك و بدون دوپینگ در ورزش دوچرخه سواری برگزار خواهد شد و مرحله سوم آن در مسیر تبریز به میانه برگزار می شود.

1
1