- ارسال کننده: مهدی عزیزی تاریخ: ۸۹/۱۰/۰۹

پاسخ به انتقاد یک دوست بزرگوار

با سلام خدمت دوستان

یکی از اعضای بزرگوار اعتراضاتی را بیان کرده اند که بنده سعی می کنم به این اعتراضات پاسخ مناسب بدهم  ولی با توجه به این که چنین مطالبی تکراری شده و چندین و چندان بار ارسال شده از شما خواهش دارم که  دیگر مطالبی این چنین در سایت قرار ندهید.

بنده گفته بودم که بعضي از مديران کم کاري ميکنند و هنوز هم سر حرفم هستم! بله بعضي از مديران کم کاري ميکنند و این باعث خورد شدن اعصاب اعضا میشه!!

..................................................

پاسخ: حتما کم کاستی در کار ما هست و ما سعی می کنیم که کاستی ها را مرتفع سازیم ولی باید کاستی ها  دقیق ذکر شوند و تا بتوان بررسی کرد.

..............................................

چرا وقتی اعضا یه مطلبی میزارن هزار جور عیب و ایراد روش میزارید؟ اما مطلبهایی که بعضی از مدیران میزارن به آسونی آب خوردن تایید میشه!! تایید که میشه هیچ تازه میزارنش جلو تر از همه؟!  نمونشو اگه یه نگاهی به صفحه ی اصلی بندازین حتما متوجه خواهید شد!!! البته اگر بعد از دیدن این مطلب نرید اصلاحش کنید!!!

پاسخ: پس از اینکه مطلبتان رد شد مدیر بخش اگر وقت کافی داشته باشد دلیل رد را ذکر می کند. این برای کمک به شما در  برطرف کردن مشکل است نه ایراد گرفتن. به عنوان مثال اگر مطلبی لینک اضافی داشت باید آن لینک را حذف کنید تا مطلب دوباره مورد بررسی قرار گیرد. هر جا دیدید مطلبی ایراد دارد تایید شده است به مدیر بخش بفرمایید که باید به فلان دلیل رد می شد و اگر نپذیرفتند به بنده اطلاع دهید. یکی از دوستان در پاسخ به این جواب من گفت که ما از آن هایی نیستیم که زیرآب بزنیم. پس اگر کمک به نظارت در تایید رد مطالب را زیراب زدن می دانید ما از کجا اطلاع یابیم که چه  مطالب اشتباها تایید یا رد شده است. 

 

یکی دیگه اینکه چرا مدیران سایت بدون نظر سنجی از اعضا انتخاب میشه؟ مگه نه اینکه این مدیران باید مورد تایید کاربران باشند؟!    و این عمل نوعی توهین به شعور کاربر محسوب میشه!!!

پاسخ: وقتی انتخاب مطرح می شود که گزینه ها زیاد باشند. چند نفر از اعضای دارای شرایط مدیریت کاندید شدند تا از بین آن ها انتخاب کنیم. تا به حال بنده با مدیریت افرادی خیلی کمی مخالفت کرده ام که دلیل آن هم این بود که یا تازه وارد بودند(وقتی شناختی نداریم چگونه مدیریت واگذار کنیم)، یا تمام مطالبشان کپی صرف بود، یا نمی خواستند هویت واقعی شان در سایت درج گردد یا اینکه نمی توانستند هر روز در سایت حاضر شوند و ... پس می بینید افراد دارای شرایط مدیریت تماما جذب شده اند و اگر انتخاباتی می خواست صورت بگیرد باید بخشی برای کاندید انتخاب می شد نه کاندیدی برای بخش.

در نظری از شما دیدم که نوشته بودید آنقدر بیکار نیستید که به فکر مدیریت بخشی باشید. باید خدمتتان عرض کنم مدیران حاضر در سایت هم بیکار نیستند ولی راضی هستند بدون هیچ چشمداشتی برای اعضا کار کنند و هر کسی بدون چشمداشت و اهداف مادی  مدیریت بخش را به کار و کسب  ترجیح نمی دهد.

 

بعدی اینکه بارها مشاهده شده که مطلب یه بخش خیلی سریع تایید یا رد میشه اما مطلب یه بخش دیگه با گذشت چند روز همینجوری میمونه؟! و این هم باعث به وجود اومدن تبعیض میشه چرا که کاربر نمیتونه مطلب جدیدی بزاره!!!

پاسخ:آیا اگر مطالب کمتری به بخشی ارسال می شود مدیر آن بخش مقصر است؟

 

و دیگه اینکه وقتی ما یه مطلب میزاریم شما میگید مربوط به این بخش نیست اما یه مطلب هایی رو تایید میکنید که حتی یک1 درصد هم مربوط به اون بخش نیست. جالب اینکه اکثرا مال مدیران تایید میشه!!!

پاسخ: باز هم عرض کردم به مدیر بخش و سپس بنده مورد تبعیض را ارسال کنید. دقیق ذکر کنید چه مطلبی رد شده و دلیل ذکر شده از طرف مدیر بخش چیست و با آدرس مطلب به من ارسال کنید. تا به حال که چنین کاری نکرده که ببینید پیگیر هستیم یا خیر.

به تازگی هم اعلام کردین که از بین کاربران برای مدیریت بخش ها داوطلب میخواهید که من از همینجا اعلام میکنم که امکان نداره که شما یه نفر از این داوطلب هارو برای مدیریت انتخاب کنید چونکه این مدیران از قبل انتخاب شده هستند و این مطلب نیز نوعی توهین به شخصیت کاربر محسوب میشه؟!

به استثنای آقای مختاری بنده با هیچ کدام از افرادی که در حال حاضر مدیریت بخش ها را به عهده دارند آشنایی قبلی نداشته ام و با همه این دوستان بزرگوار از طریق همین سایت آشنا شده ام و ایشان برای مدیریت بخش داوطلب شده اند. هیچ وقت نباید بر اساس حدسی حکمی صادر کنیم که این بدور از انصاف است. اگر مدیر ها قبلا انتخاب شده اند آیا فکر نمی کنید چرا چنین مدیرانی را ذخیره کرده ایم  و به مدیران فعلی زحمت می دهیم که چند بخش به غیر از بخش مورد علاقه خود را نیز مدیریت کنند. آقای مختاری زحمت قسمت غیره را نیز بر عهده گرفته اند آقای قربانی که به قسمت علمی فرهنگی علاقه دارند زحمت قسمت تفریحی را به عهده گرفته اند. آقای بهتری به غیر از قسمت اخبار ایران و جهان بخش های عکس و مذهبی را نیز بر عهده دارند و خانم الهام راسخ نیز به غیر از قسمت ادبی بخش های ورزشی و بهداشت و سلامت را به عهده دارند.

 کاش هیچ کدام از ما با حدس و گمان به کسی تهمتی نزنیم.

چندی پیش نظر سنجی در سایت به معضلی تبدیل شده بود و در حال حاضر انتقاد هم به همان سو پیش می رود اگر این  مسائل را کنترل می کنیم به خاطر حفظ کیفیت سایت می باشد و امیدواریم که باعث رنجش خاطر دوستان بزرگوار نشود.

اگر همه مطالب تایید شود باز هم رضایت اعضا را فراهم نخواهد کرد چرا که هر مطلب کمتر از پنج دقیقه در صفحه اصلی باقی خواهد ماند. پس همان بهتر که کمی سختگیرانه تر عمل کنیم تا حداقل مطالب پر کیفیت تر در صفحه اصلی نمایش داده شوند.

1
1