- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۱/۰۱/۲۰

شهرداری مجموعه ای است با اموری دشوار، حجم پاسخ دهی بالا و اعتبارات كم

شهرداری مجموعه ای است با اموری دشوار، حجم پاسخ دهی بالا و اعتبارات كم


فرماندار شهرستان میانه با بیان نقش دانشگاهها در فرهنگ سازی برای تولید ملی توسط فارغ التحصیلان دانشگاهها، خواستار توجه بیش از پیش به بحث تولید ملی شد.

 

 

به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميانه، تقی خلفاپور در ملاقات هفتگی با مردم كه روز جمعه 18 فروردين ماه با حضور جمعی از دبیران بازنشسته و اساتید دانشگاهها در محل فرمانداري اين شهرستان برگزار شد، آینده میانه را با توجه به پتانسیل های موجود بسیار روشن عنوان كرد.
وی به موضوع بیكاری و مهاجرت در شهرستان اشاره كرد و خواستار بحث و بررسی كارشناسانه علت این دو موضوع و ارایه راهكارهای لازم توسط دانشگاهها شد.
در این دیدار دبیران و اساتید دانشگاهها از مساعدت و پشتیبانی فرماندار نسبت به شهرستان تشكر و پشتیبانی از شهردار را مورد انتظار دانستند.
آنها از پیگیری فرماندار در تمام امور به خصوص در مسایل شهری از جمله ورودی های شهر، بافت فرسوده اطراف امامزاده اسماعیل، پیگیری و ایجاد شهرك های صنعتی تقدیر كردند.
 فرماندار میانه نیز گفت: شهرداری مجموعه ای است متفاوت، آسیب پذیر با اموری دشوار، حجم پاسخ دهی بالا با اعتبارات كم، اما كارهایی آغاز شده و از پیشكسوتان و مسوولان دلسوز میانه می خواهم حمایت كنند زیرا حمایت، همدلی و همفكری از ضروریات توسعه شهرستان است.
خلفاپور با بیان اینكه انقلاب ما مردمی است، گفت: خواسته اصلی مردم در وهله اول باید شناسایی و در مرحله دوم اولویت بندی شود.
 فرماندار میانه به موضوع بافت فرسوده اطراف امامزاده اسماعیل (ع) اشاره كرد و افزود: پیمانكار طرح مشخص شده كه در این امر نیاز داریم مردم و مالكین همكاری كنند تا در پروسه زمانی مشخص این طرح عظیم اجرایی شود.
وی گفت: به زودی شاهد تبدیل 23 پل میانه به تفرجگاهی با میراث فرهنگی خواهیم بود.
 

منبع: miyaneh.ir

 

1
1