- ارسال کننده: اسماعیل مختاری تاریخ: ۹۱/۰۱/۱۷

دانش آموز میانه ای به مجلس دانش آموزی کشور انتخاب شد

تاریخ خبر :  16/01/91 وب سایت اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی

دانش آموز میانه ای به مجلس دانش آموزی کشور انتخاب شد

بر اساس اعلام سازمان دانش آموزی استان آذربایجان شرقی ، دانش آموز حاج امیر عابدی از دبیرستان نمونه شهید باکری منطقه میانه در انتخابات ششمین دوره مجلس دانش آموزی از بین نمایندگان جامعه دانش آموزی نواحی و مناطق استان به مجلس دانش آموزی کشور انتخاب شد.

گفتنی است در این انتخابات 7 نفری که بیشترین رای را كسب كرده بودند به مجلس دانش آموزی راه یافتند و 7 نفر بعدی به همراه آنان، هیئت رئیسه شوراهای دانش آموزی استان را تشکیل خواهند داد.

 لازم بذکر است که در پی اعلام این خبر مولوی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره به همراه هیأتی با خانواده محترم دانش آموز عابدی دیدار کردند. در این دیدار مولوی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره ضمن عرض تبریک از خداوند متعال برای ایشان آرزوی موفقیت کرد و توصیه های لازم را جهت آمادگی و ارائه نظرات و راه کارهای لازم در جلسات مجلس دانش آموزی کشور بیان کرد.

http://ea.medu.ir/IranEduThms/theme2/cntntpge.php?pgid=22&rcid=4590 

===============================
تاریخ خبر :  21/12/90        
انتخابات ششمین دوره مجلس دانش آموزی آذربایجان شرقی برگزار می شود 

 

انتخابات ششمین دوره مجلس دانش آموزی استان آذربایجان شرقی در تبریز برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش و پرورش استان آذربايجانشرقي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مدارس ایران (پاما) ؛ ، مرحله استانی انتخابات ششمین دوره مجلس دانش آموزی کشور فردا (دوشنبه) در کانون شهید یاغچیان تبریز با حضور 45 کاندید دانش آموز در استان آذربایجان شرقی برگزار می شود.

این گزارش حاکی است ، در این انتخابات 23 کاندید دانش آموز دختر و 22 کاندید دانش آموز پسر حضور خواهند داشت. گفتنی است ، مجری این برنامه سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی است.

http://ea.medu.ir/IranEduThms/theme2/cntntpge.php?pgid=22&rcid=4560
 

1
1