- ارسال کننده: حسین بهتری تاریخ: ۹۱/۰۱/۱۷

کشف بسته 700 گرمی تریاک از معده یک قاچاقچی!

فرمانده انتظامی شهرستان میانه آذربایجان شرقی گفت: پلیس یک قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کرده و بیش از 1 کیلو تریاک از وی کشف کرد که 700 گرم آن را بلعیده بود.
 

به گزارش قدس انلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حیدری "در تشریح این خبر گفت: در پی اطلاع از فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در امر تهیه مواد مخدر از شرق کشور و توزیع آن در سطح شهرستان موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: با انجام تحقیقات اولیه مشخصاتی از فرد مورد نظر بدست آمد و در این راستا عوامل پاسگاه انتظامی شهید فرجی در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پراید برانندگی "و.ا" ساکن زنجان و به سرنشینی "م.س" ساکن میانه مشکوک و خودروی مذکور را متوقف نمودند.

 سرهنگ حیدری افزود: در بازرسی از سرنشین 375 گرم مواد مخدر از نوع تریاک ، 9 گرم از جیب کاپشن وی کشف و ضبط شد و متهم در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

 سرهنگ حیدری تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر اقدام به عکس برداری سی تی اسکن متهم کرد و متوجه وجود بسته خارجی در معده متهم گردید که در ادامه مشخص شد وی ششصد و نود گرم را تریاک بلعیده است.

 فرمانده انتظامی شهرستان میانه اظهار داشت: در مجموع 1073 گرم تریاک از متهم کشف و ضبط گردید و تحقیقات بیشتر در این زمینه در حال انجام است.

1
1