- ارسال کننده: پیام قربانی تاریخ: ۸۹/۰۹/۱۱

امکان جدید در سایت (نظرات و پیغام ها در ایمیل اعضا)

با سلام

 از این پس تمامی نظرات و پیام های ارسالی به شما، از طرف سایت به ایمیلتان نیز ارسال خواهد شد. البته ممکن است که ایمیل ها به فولدر Spam انتقال یابد. برای ساماندهی ایمیل های دریافت شده از طرف میانالی می توانید از امکان فیلتر یاهو و گوگل استفاده کنید. با این کار تمامی ایمیل های دریافتی از طرف میانالی در فولدر مخصوص ایجاد شده قرار خواهد گرفت.(اموزش فیلتر در سرویس یاهو و جی میل)

این امکانات در سرویس های ایمیل به منظور دسترسی سریع و اسان به ایمیل های ارسالی از اشخاص مختلف است.به طوریکه با صرف وقت کمتری کارهای بیشتری را بتوان انجام داد.و بوسیله ان میتوانید ایمیل های خود را دسته بندی کنید

1:برای اینکار در صحفه اصلی بعد از ورود به اکانت ایمیل خودتان در گوشه بالای سمت راست صحفه بر روی فلش کوچکی که در کنار گزینه(options)کلیک کنید تا یک منوی کشویی به سمت پایین دیده بشه.(باید چند ثانیه)منتظر بمونید .

 

 شکل (1)

سپس در منوی باز شده بر روی بر روی گزینه(more options) کلیک میکنید.

 

 

 شکل(2)

 

سپس در صحفه جدید باز شده در منوی سمت چپ صحفه بر روی گزینه (Filters)کلیک کنید.

 شکل(3)

 

 سپس بر روی گزینه(Add filters)کلیک میکنید.

 

 شکل(4)

در صحفه باز شده یک نام در قسمت(Filter name ) برای فیلترتون (مثلا:Miyanali) انتخاب میکنید

 

 شکل(5)

 در پایین قسمت نام فیلتر در قسمت (sender) متن زیر را عینا در جدول روبروی ان کپی و پیست کنید.(همانند مثالی که در شکل 5 کامل شده است)

 (    noreply@miyanali.com     )

 

در اخرین گزینه که نامش(Move to Folder) است کلیک میکنید تا منویی باز شود

 و سپس بر روی (new folders)کلیک میکنید.(همانند مثالی که در شکل 5 کامل شده است)

و سپس بر روی (save changes)کلیک میکنید.(در شکل 6 مشخص شده است)

بعد از این مرحله یک نام فولدر از شما میپرسد که به طور دلخواه (مثلا:miyanali) انتخاب تا در این فولدر به عنوان پوشه انتخابی برای قرار گرفتن  نظرات سایت و همچنین در صحفه اصلی ایمیل شما قرار بگیرد .(مثل شکل6)

 شکل(6)

بعد اتمام این کارها بر روی گزینه (back to mail ) کلیک میکنید تا به صحفه اصلی ایمیلتان برگشته و این فیلتر در صحفه اصلی قرار بگیرد.

 

 شکل(7)

 

 ضمنا دوستانی که مایل نیستند از این امکان یعنی  پیغام ها را در ایمیل خود ببینند میتوانند به قسمت (تغییر مشخصات و رمز ورود)  در صفحه شخصی  رفته و تیک (پیام های خصوصی و نظرات را به ایمیلم بفرست. )را بردارن.

 

 

طریقه ایجاد فیلتر در سرویس جی میل:

2:بعد از ورود به صحفه کاربریتون در www.gmail.google.com هماهنند شکل زیر بر روی گزینه(settings) کلیک کنید .که در سمت راست در بالای صحفه مانیتور قرار دارد.

  

  

  

سپس بر روی گزینه(Filters)کلیک کنید

 

 

 

سپس بر روی گزینه(Create a new filter)کلیک کنید.

 

 

 

 

سپس قسمت (From) را با متن  ( noreply@miyanali.com  ) به صورت زیر تکمیل کنید و سپس بر روی (next step)  کلیک کنید.

 

 

 

 سپس مطابق شکل تیک گزینه (Apply the label) را انتخاب میکنیم . سپس از منوی کشویی که در روبروی ان قرار دارد مطابق شکل گزینه(new label) را انتخاب میکنیم.با اینکاربا یک صحفه جدید روبرو میشوید که نام فولدری که میخواهید ایمیل ها در ان قرار بگیرد را از شما میپرسد(به عنوان مثال میتوانید وارد کنید:میانالی)

 

 

بعد از وارد کردن نام و زدن دکمه تائید ,نام وارد شده در منوی تاشو قرار میگیرد. بر روی گزینه (create Filter)همانند شکل بالا کلیک کنید تا فیلتر شما ایجاد شود.از این پس تمامی ایمیل ها ی ارسالی سایت میانالی به جی میل شما در این فولدر قرار خواهد گرفت.