- ارسال کننده: اسماعیل مختاری تاریخ: ۸۹/۰۹/۰۷

بازهم خبر خوب از زبان فرماندار محترم شهرستان

فرماندار شهرستان میانه با بیان اینکه علت عقب ماندگی و عدم توسعه شهرستان میانه شکست وحدت در لایه های مختلف است گفت : بایستی در این شهرستان به مصیبت اختلاف گریه کرد .

تقی خلفا پور وجود اختلاف در شهرستان میانه را موجب تعلل در امورات مردم خوانده افزود : برخی از کارها در لای چرخ اختلافات گیرکرده و شهرستان میانه را از توسعه باز می دارد .
وی بهره برداری از ترمینال شهر پس از سالها ، رسیدگی به امورات پارک جنگلی که چند شهید گمنام نیز بر اثر بی توجهی مسئولین ذیربط در انزوای آنجا مانده اند و احداث کمربندی برای تردد خودروهای سنگین و جمع کردن شغلهای مزاحم در یکجا را از عملکرد های در حال اجرا خواند که بر اثر اختلافهای موجود بدون استفاده و راکد مانده بودند .
خلفاپور با حضور در همایش مشترک ائمه جماعات ، هیئت امنای مساجد و فرماندهان نیروهای مقاومت بسیج بااشاره به اینکه مساجد، مراکز پالایش مسائل دینی هستند وجود و مشکلی در این مراکز را موجب بروز مشکل در جامعه ذکر کرد .
وی با اشاره به فرموده امام خمینی ( ره ) که مسجد سنگر است گفت : اگر نتوانیم همه مردم را در آنجا سنگر دهیم ، جان دین ما حفظ خواهد شد .
فرماندار شهرستان میانه سنگر مسجد را نیازمندسنگربانانی برای هدایت مردم از جمله عالم مسجد و هیئت امنای مسجد عنوان کرد و گفت : دشمن برای تمامی نقاط  دینی ما از جمله  مساجد  که مراکز دینی و معنوی ما به شمار می روند برنامه دارد که این امر وظیفه مردم علی الخصوص بسیجیان را که در نوک پیکان حرکت افکار اصولگرایی و تقویت آن قرار دارند سنگین تر می کند .
خلفاپور در پایان پوسیده شدن و بی محتوا شدن دین از درون را موجب فنای نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود : بایستی بسیجیان را از لحاظ اعتقادی ، فکری و خطی پابرجا نگهداریم تا اسلام و دین ما پابرجا بماند.

منبع خبر : وب سایت فرمانداری شهرستان میانه   www.mianeh.gov.ir