- ارسال کننده: پیام قربانی تاریخ: ۸۹/۰۹/۰۷

استقبال پرشور ازیوسف کرمی و فرزاد عبدالهی

امروز در ساعت 11 صبح یوسف کرمی و فرزاد عبدالهی دو تکواندو کار قهرمان میانه ای با ورود به شهرستان میانه از پلیس راه مورد استقبال پرشور مردم قرار گرفته و در معیت مردم به مزار شهدای میانه رفته و با نثار شاخه ای گل و قرائت فاتحه ادای احترام کرده و از مقام شامخ شهداء تجلیل کردند .

 

 

در حاشیه این مراسم یوسف کرمی شهدا راشمع همیشه تابان تاریخ ایران اسلامی خوانده گفت : ماهر چه داریم از شهداء داریم .
وی با بیان اینکه کسب مدالهای ما افتخار بزرگی نیست بلکه شهداء افتخار واقعی و همیشگی ایران بوده و هستند گفت شهدا، با تقدیم خون خود پرچم سه رنگ افتخار آمیز خود را پا برجا نگهداشته اند که کسب مدال ما در برابر کار آنها کاری سخت نیست.
کرمی در پایان گفت : هدف من از تقدیم طلای خود به شهدای میانه این است که به شهدا بگویم این افتخاری که نصیب من شده است در سایه دلاورمردیهای  غیورانه شما بدست آمده است که اگر شما نبودید شاید ما نیز نبودیم و این افتخار حاصل نمی آمد .
در ادامه فرزاد عبدالهی دیگر قهرمان تکواندو کار میانه ای ؛ به یاد شهداء بودن و  ادامه دادن راه آنها را از وظایف اصلی مردم از جمله ورزشکاران عنوان کردوگفت:زیرا تمامی هستی ما منوط به خون شهدا است .
وی تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده آنها را موجب رفع خستگی از جان و دل ورزشکاران دانست .
عبدالهی اضافه کرد: عهد کرده بودم که چون یوسف کرمی مدال طلای خود را تقدیم شهدا کنم اما خجالت زده ام و می دانم که مدال برنز من در شان شهدای گرانقدر شهرستان میانه نیست اما امیدوارم که شهداء مرا یاری کنند تا در مسابقات بعدی افتخار بزرگتری برای شادی مردم و شهدا کسب کنم .
همچنین در این مراسم فرماندار شهرستان میانه با تبریک هفته بسیج و ولایت ،حضور این دو ورزشکار بسیجی میانه ای را در عرصه ورزش و درخشش آنها  را افتخار بزرگی برای مردم آذربایجان و خطه شهرستان قهرمان پرور و شهیدپرور میانه عنوان کرد.
تقی خلفاپور سجده یوسف کرمی بر روی پرچم ایران پس از پیروزی و تقدیم مدال طلایش به شهدای میانه را حرکتی افتخار آمیز وارزنده خواندواضافه کرد: که حرکتهایی چنین هیچ وقت از یادها نخواهد رفت و بایستی پس از این  حرکتهایی چنین ارزشی و معنویات در ورزش ما فرهنگ شود.

1
1