- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۰/۱۲/۲۷

مراسم معارفه شهردار ميانه برگزار شد

 

مراسم معارفه شهردار ميانه برگزار شد


مراسم معارفه شهردار جديد ميانه صبح امروز 27 اسفند ماه 1390 با حضور رئيس و اعضاي شوراي اسلامي شهر ميانه، معاون عمراني فرماندار ميانه، اعضاي شوراي اداري، مردم و شخصيت هاي اجتماعي ، فرهنگي و سياسي در محل ساختمان شوراي اسلامي اين شهر برگزار شد.
در اين مراسم شيوياري رئيس شوراي اسلامي شهر با تبريك پيشاپيش عيد و آغاز سال 1391 شمسي براي شهروندان  مسئولين شهرستان آرزوي خوشبختي و سعادت و توفيق در سال جديد نمود.
شيوياري در سخنان خود با ارائه گزارشي اجمالي از عملكرد شورا و مصوبات آن در دور سوم وضعيت فعلي طرح ها و پروژه هاي عمراني، خدماتي و رفاهي در شهر ميانه پرداخت و پروژه هاي شاخص گنجانده شده در بودجه سال 91 را براي حاضرين تشريح كرد و گفت: براي شهردار جديد در مسئوليت خطيرشان آرزوي توفيق و سربلندي داريم.
رئيس شوراي اسلامي شهر هم چنين از خدمات و تلاشهاي تمامي شهرداران دوره سوم شوراي اسلامي شهر و شهردار سابق ميانه آقاي ميعاد تقدير و تشكر كرد.
در ادامه مراسم آقاي عبداللهي معاون عمراني و امور زيربنايي فرمانداري ميانه با اشاره به اهميت خطير مسئوليت در نظام اسلامي وحدت و اتحاد را عامل موفقيت دانست و گفت: به حمدالله شوراي اسلامي شهر ميانه اكنون به يك اتحاد و اتفاق نظر جمعي قابل قبول رسيده است و انشالله همين روند ادامه يافته و توفيقات بعدي را در اصلاح امور شهر ميانه به دنبال خواهد آورد.
عبداللهي هم چنين به مواردي كه از نظر فرمانداري در اولويت مشكلات و طرح هاي شهري قرار دارند اشاره كرد و افزود: انتظارات مردم بالا رفته و بايد تمام تلاش خود را براي پاسخگويي به اين انتظارات و مطالبات عمومي به كار بنديم.
 معاون عمراني فرماندار براي شهردار جديد آرزوي موفقيت كرد و گفت: آقاي خرده فروش با انبوهي از برنامه ها و طرح هاي مهم و حياتي در اين عرصه حضور يافته اند و انصافاً در طول دوره سرپرستي خود نيز نشان داده اند كه به دنبال فعاليت و حركت هاي سازنده و ثمربخش هستند و به اميد خدا در سمت شهردار هم اين روند را ادامه خواهند داد.
سخنران بعدي مراسم جليل خرده فروش شهردار جديد ميانه بود كه به بيان انگيزه ها و اهداف خود در پذيرش اين مسئوليت و ذكر برنامه هاي خود در جهت ساماندهي وضعيت عمراني و خدماتي و توسعه شهر ميانه پرداخت.
خرده فروش مهمترين اولويت هاي كاري خود را ساماندهي مبادي ورودي 5 گانه شهر ميانه، اجراي طرح هاي تملك و مسيرگشايي خيابان هاي مسدود، انتقال قطعي زباله خانه شهر از محل فعلي به محلي مطابق با اصول و استانداردهاي زيست محيطي، حذف كامل معضل سد معبر، احداث چندين پارك شهري و محله اي و اصلاح الگوي كاشت و توسعه فضاي سبز، ساماندهي وضعيت كاركنان شهرداري و... ذكر كرد و گفت: با اجراي طرح تحول اداري ساختار سازماني و تشكيلاتي شهرداري به صورتي اساسي و بنيادين تغيير خواهد يافت به طوري كه بنده ميتوانم از اين طرح به عنوان انقلاب دروني در تشكيلات شهرداري نام ببرم.
خرده فروش به وجود برخي مشكلات ريشه اي در زمينه خدمات شهري اشاره كرد و گفت: شهر كوچكي مثل ترك شهردار و پرسنل و ماشين آلات و بودجه و امكانات دارد در حالي كه شهرك هاي اقماري ميانه كه به مراتب جمعيت و گستردگي بيشتري نسبت به اين شهر دارند با يك يا دو نفر رفتگر اداره مي شوند و اين بزرگترين مشكل ما در ارائه خدمات تنظيفي و پاكسازي شهر مي باشد كه سعي خواهيم كرد با تأمين نيرو و گماردن رفتگران ثابت در تمامي محلات شهر در سال آينده اين مشكل را برطرف كنيم.
در ادامه اين مراسم حكم انتصاب آقاي جليل خرده فروش به سمت شهردار ميانه صادر شده از سوي استاندار آذربايجانشرقي قرائت و كليد طلايي شهر ميانه توسط رئيس شوراي اسلامي شهر به خرده فروش سپرده شد.
اهداي لوح تقدير و هديه به مهندس بهزاد واحدي مدير عامل سازمان حمل و نقل همگاني ميانه  و حومه به پاس عملكرد موفق وي و اهداي لوح تقدير به مهندس عليرضا آريامنش عضو سابق شوراي اسلامي شهر به جهت قدرداني از زحمات چندين ساله اش از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.
 اخبار تكميلي در اين خصوص به زودي منتشر خواهد شد.




 

منبع: miyaneh.ir

 

1
1