- ارسال کننده: آقای دلواپس تاریخ: ۹۰/۱۲/۲۷

توضیحاتی در ارتباط با مهندس هاشمی و انتخابات مجلس نهم

در ميان كامنتهاي صداي ميانه تعدادي از دوستان نسبت به وضعيت آرا و موقعيت مهندس هاشمي در انتخابات تهران اظهار بي اطلاعي كرده بودند كه جهت شفاف سازي به پاره اي مسائل اشاره مي كنيم:

1 ـ مهندس هاشمي در رقابت سنگين تقريباً 600 نفري نامزدهاي تهران كه دهها وزير و مدير و نماينده در آن حضور دارند تقريباً جزو 10% آراي نخست انتخاب شدند.

2 ـ مهندس هاشمي با كسب تقريباً 130 هزار رأي 62 مين نفر انتخاب گرديدند.

3 ـ تشابه نامي سيدحسين هاشمي با سيدمهدي هاشمي نه تنها باعث نوشتن "سيدمهدي هاشمي" بجاي ايشان شد (به گواه دهها نفر از آشنايان) بلكه باعث تقسيم آراي صرفاً "هاشمي" شد.

4 ـ مهندس هاشمي در چند منطقه مانند تجريش ، بومهن ، چهارباغ در ميان 5 نامزد اول رأي آورده اند اما در منطقه اي مانند اسلامشهر كه نسبت به مهندس هاشمي آشنايي زيادي دارند كمتر از 20 هزار رأي آورده اند كه يكي از دلايل آن نوشتن نامهاي "هاشمي" و "مهندس هاشمي" و به اشتباه "سيدمهدي هاشمي" بوده است كه در اين ارتباط شايعه شده است كه در شمارش آرا تمامي آرا با نام "هاشمي" و "مهندس هاشمي" را به آقاي "سيدمهدي هاشمي" بخشيده اند. در مورد تشابه اسمی نامزدهای دیگری نیز اعتراض کرده اند که باید منتظر پاسخ شورای نگهبان و بازشماری راندمی صندوقها باشیم. درهر حال مهندس هاشمی از راه قانونی در این مورد اعتراض کرده و منتظر و مطیع پاسخ شورای محترم نگهبان خواهند بود.

5 ـ مهندس هاشمی در انتخابات تهران بصورت مستقل وارد شدند هرچند بیش از 10 تشکل بزرگ و کوچک از ایشان حمایت کردند ولی به هیچ یک از تشکل ها تعهد همکاری ندادند و این موضوع را رسماً اعلام کردند.

6 ـ  در ارتباط با سئوال تعدادی از علاقمندان در مورد آینده مدیریت مهندس هاشمی به اطلاع می رساند آنگونه که از محتوای صحبتهای مهندس هاشمی کشف می شود ایشان قعلاً مسئولیت جدیدی عهده دار نخواهند شد و در مسئولیتهای کنونی با تمرکز بیشتری فعالیت خواهند کرد. همانگونه که بسیاری از میانه ایها و هموطنان می دانند آقای مهندس هاشمی در 5 دولت عالیجنابان هاشمی ، خاتمی و احمدی نژاد و به مدت 20 سال از طرف رئیس جمهور وقت به عنوان عضو شورای عالی استاندارد ملی کشور انتخاب شده اند و از این منظر نیز همواره بر صنعت کشور مدیریت داشته اند. همچنین مهندس هاشمی در قاره آسیا جزو هیئت رئیسه فدراسیون دوچرخه سواری آسیا هستند.

7 ـ گلایه ای نیز از مهندس هاشمی خواهیم داشت که برخلاف نامزدهایی که هزینه های چند صد میلیون تومانی برای ورود به مجلس آنهم از حوزه تهران هزینه کردند ایشان شاید در مدت تبلیغاتشان به اندازه 10 میلیون تومان هزینه نکردند. ما شیفتگان مدیریت قوی و باسابقه مهندس هاشمی از اینکه با مشکلات عدیده مالی درگیر بودیم و قادر به چاپ 10 هزار پوستر هم نبودیم از مهندس هاشمی گله مند شدیم. لااقل آقای مهندس هاشمی می توانستند از کمکهای مالی علاقمندان استفاده کنند ولی به شدت با این کمکها مخالفت کردند و نهایتاً آن شد که کوچه پس کوچه های تهران و تنه درختان و ساختمانهای تهران مملو از پوسترهای نامزدها شد ولی پوسترهای مهندس هاشمی تنها در چند نقطه از تهران نصب شد.

8 ـ در خاتمه ضمن ارج نهادن به تلاش تک تک علاقمندان در این مدت همگی تابع تصمیم ملت هستیم و امیدواریم از مدیریت توانمند مهندس هاشمی در سمتهای فعلی بیشتر بهره مند شویم.

1
1