- ارسال کننده: آقای دلواپس تاریخ: ۹۰/۱۲/۲۶

شورای شهر میانه با تعویض چند شهردار باید پاسخگو باشد

استاندار آذربایجان شرقی گفت: برخی ناهماهنگی‌ها در بین ادارات و دستگاه‌ها موجب تعطیلی پروژه‌ها و نارضایتی مردم می‌شود که این موضوع باید با تعامل بیشتر دستگاه‌ها حل و فصل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز احمد علیرضابیگی امشب در نشست سازمان همیاری شهرداری‌های استان، سازمان همیاری را جزو فرصت‌های مناسب برای شهرداری‌ها دانست و افزود: نیازمندی‌های شهری باید در این سازمان متمرکز شده و فرصت‌ها به شکل قانونی و عادلانه تقسیم شود که همین امر موجب ثبات مدیریتی و استفاده بهتر از فرصت سازمان همیاری خواهد شد.

وی تصریح کرد: تعامل مناسب بین شهرداری‌ها و این سازمان در راستای منافع مردم و جلب رضایت آنان است.

بیگی با اشاره به در پیش بودن سفرهای نوروزی به استان افزود: جدیت شهرداری‌ها در به نتیجه رساندن پروژه‌های شهری و زیباسازی شهرها نقش مهمی در توسعه گردشگری دارد.

بیگی با اشاره به سفر ماه گذشته خود به شهر میانه گفت: وضعیت عمومی و زیبایی شهر میانه در شأن مردم این شهر نیست و شورای شهر که چند بار شهردار میانه را تغییر داده است باید در این خصوص پاسخگو باشد.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید مجدد بر انتقال زندان تبریز و پادگان ارتش به خارج از شهر، از همکاری نکردن سازمان زندان‌ها و ارتش ابراز ناخرسندی کرد و گفت: اگر بنا باشد که زمین این دو مجموعه به قیمت بالایی فروخته شود و همزمان با بودجه دولت زمین جایگزین در اختیار آنان گذاشته شود؛ معقول نیست و باید از نگاه بخشی در این مسئله به نفع رفاه و آسایش مردم و زیبایی شهر تبریز اجتناب شود.

وی در ادامه حضور گسترده مردم در انتخابات را نشانه شکست توطئه‌های دشمن دانست و گفت: حضور مردم در انتخابات 12 اسفند، دشمنان خارجی و ایادی داخلی آنان را مایوس کرد و نشان داد که تحریم‌ها و محدودیت‌ها تاثیری در عزم و اراده ملت ایران ندارد.

علیرضابیگی با اشاره به تغییرات اساسی در ترکیب نمایندگان مجلس نهم گفت: کسانی که با طرح سوال از رئیس جمهور قصد تخریب دولت را داشتند تنها عده معدودی را توانستند روانه مجلس کنند و این نشان می‌دهد که مردم همچنان به دولت اعتماد دارند.

در این نشست موحدنیا مدیرکل امور شهری استانداری گزارشی از عملکرد شهرداری‌های استان برای استقبال از مهمانان نوروزی را ارائه کرد.

همچنین بودجه پیشنهادی سازمان همیاری شهرداری‌ها برای سال 91 مطرح شد و مورد موافقت اعضا قرار گرفت.

1
1