- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۶/۰۸/۱۳

تقدیر و تشکر قبولین فاز2 فولاد میانه از مهندس شکری /تکمیلی ؛ پیام جدید فرماندار ویژه میانه

بسمه تعالی

از زحمات شایسته و بی دریغ جناب مهندس شکری کمال تقدیر و تشکر را داریم. با رفتن ایشان باز هم قراردادهای ما قبولین آزمون استخدامی پایمال خواهد شد و چه بسا مشکلات بزرگتر و بزرگتر، با این نمایندگان بی خیال که هیچ عملکردی در این دوره نه برای شهر و نه برای ما قبولین نداشته اند.

شرایط بسیار سختی برایمان حاکم بود که با زحمات پیوسته مهندس شکری بخشی از مشکلات حل شد اما حال که ایشان تشریف می برند ما ماندیم و دو نماینده شهر که عملکرد ضعیف کمتر از صفر و در حد منفی آنها باعث مشکلات زیادی برای ما و شهرمان خواهد شد.

ازطرف 250 نفر استخدامی فاز احیای فولادمیانه، از زحمات جناب مهندس شکری که یک تنه برایمان تلاش کرده اند کمال تقدیر و تشکر را می نمایم.

با سپاس

**************

تکمیلی ؛پیام جدید فرماندار ویژه میانه

سلام دوستان قبولین فولاد از اظهار لطف شما ممنونم واقعیت این است که طی جلسات متعدد باحضور دکتر کرباسیان،مدیران شرکت ملی فولاد وآقای پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی تصمیمات لازم درخصوص استخدام شما گرفته وصورت جلسه شده کوتاهی و احیانا سنگ اندازی پیمانکار را جدی نگیرید همانطور که درجریان هستید امروز وفردا قرارداد همه نهایی میشود و برابر صورجلسات حداکثر تایکسال آینده به قرداد مستقیم بافولاد تبدیل میشوید.

فردا مجدد آخرین وضعیت قراردادها رو چک خواهم کرد.

موفق باشید.

 

1
1