- ارسال کننده: علیرضا نصیرزاده تاریخ: ۹۶/۰۸/۱۱

برگزاری کارگاه آموزش تئوری و عملی اطفاء حریق، با همکاری اداره بهزیستی و سازمان آتش نشانی میانه.

صبح روز پنجشنبه مورخ 96/08/11 با حضور کلیه مربیان و مدیران مهدهای کودک شهری و روستایی تحت نظارت بهزیستی، کارگاه تئوری و عملی رعایت موارد ایمنی و اطفاء حریق، در مرکز آموزشی سازمان آتش نشانی شهرستان ویژه میانه، برگزار گردید.

در این کارگاه، مربیان و مدیران مهدهای کوذک شهری و روستایی به سرپرستی کارشناس امور کودکان و نوجوانان اداره بهزیستی، ضمن برخورداری از کلاس های ویژه تئوری رعایت موارد ایمنی در مهدهای کودک، با نحوۀ کار با وسایل اطفاء حریق به صورت عملی، توسط کارشناسان خدوم سازمان آتش نشانی این شهرستان، آشنا شدند.

رعایت موارد ایمنی و پیشگیری از آتش سوزی های احتمالی، از جمله موارد مهمی است که آموزش آن برای کلیه افراد جامعه به خصوص مربیان و مدیران مهدهای کودک که آموزش و نگهداری کودکان را بر عهده دارند، با شروع فصل سرما و استفاده از وسایل گرمایشی، ضرورت پیدا می کند.

محمدرضا جروقی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ویژه میانه، ضمن ابراز قدردانی و تشکر ویژه از مدیریت، پرسنل و کارشناسان خدوم سازمان آتش نشانی این شهرستان که هدایت کارگاه آموزشی را بر عهده داشتند؛ برای کلیه مدیران و مربیان زحمتکش مهدهای کودک شهری و روستایی، آرزوی موفقیت نمودند.

کارگاه آموزش تئوری و عملی اطفاء حریق. شهرستان میانه