- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۶/۰۸/۱۰

فرماندار ویژه میانه از نهایی شدن قرارداد قبولین مرحله دوم آزمون فولاد میانه خبر داد

001

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه از قطعی شدن قرارداد قبولین مرحله دوم آزمون استخدامی با شرکت فولاد تا آخر وقت اداری امروز خبرداد.
حمید شکری در پی مشکلات پیش آمده از طرف شرکت MMT در عقد قرارداد با قبولین مرحله دوم به محل مجمتع فولاد رفته و در نشستی با مدیر اجرایی پروژه و مذاکره تلفنی با مسئولین رده بالای فولاد از قبولین خواست تا آخر وقت اداری امروز در مجتمع فولاد میانه به جهت عقد قرارداد حضور یابند.
وی تاکید کرد: هیچ مشکلی بر سر راه  استخدام این جوانان وجود نداشته و قرار داد آنها با شرکت فولاد قطعی شده است.
فرماندار ویژه میانه با اشاره به وضعیت بیکاری در شهرستان میانه، حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغالزایی بیشتر برای جوانان این منطقه را از ضروریات خوانده افزود: پیگیری اشتغال قبولین آزمون فولاد میانه از دغدغه های چندین ساله فرمانداری ویژه میانه و دیگر مسئولین شهرستان بود که با پیگیریهای مجدانه و مستمر موفق به حل این مشکل شدیم.
وی جلب و جذب سرمایه گذاران جدید، حمایت از تولید کنندگان و سرمایه گذاران موجود در شهرستان، رفع موانع موجود بر سر راه تولید و اشتغال و حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران را از دیگر امور پیگیری و در حال انجام از سوی فرمانداری و دیگر مسئولین در راه توسعه هر چه بیشتر شهرستان عنوان نمود.

 

1
1