- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۶/۰۸/۰۶

شهروندان میانه ای به قیمت درج شده مرغ گرم کشتارشده توجه کنند

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، محمد امدادیان گفت: با توجه به اینکه میانه قطب تولید مرغ بوده و دارای رتبه استانی می باشد به همین دلیل قیمت مرغ در شهرستان میانه نسبت به سایر شهرستانهای استان پایین می باشد. 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان میانه، اضافه کرد: برای اینکه در حق مصرف کنندگان اجحاف نشود قیمت مرغ کشتار میانه پایین تر از نرخ اعلامی از سوی ستاد تنظیم بازار استان اعمال می شود و از قیمت میانگین کشوری نیز پایین تر است. 

امدادیان همچنین با بیان اینکه قیمت مرغ در سطح استان از سوی ستاد تنظیم بازار اعلام می شود افزود: در این خصوص مرغ های وارداتی ار سایر شهرستانهای استان که در میانه به فروش می رسد با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار استان به فروش می رسد و برخی از فروشندگان اقدام به فروش مرغ کشتارمیانه نیز به همین نرخ می کنند که در این خصوص از همشهریان میانه ای تقاضا داریم تا در صورت مشاهده این تخلف از طریق شماره ۱۲۴ ستاد خبری اداره صنعت،  معدن و تجارت با ما در ارتباط بوده و یا به صورت حضوری اعلام گزارش کنند. 

وی تاکید کرد: در صورت احراز تخلف از سوی این اداره برای واحدهای متخلف پرونده تخلف تشکیل و جهت برخورد قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده می شوند. 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان میانه از نظارت  و رصد بازرسین این اداره به صورت صبح و بعد از ظهر از واحدهای عرضه کننده مرغ در سطح شهر خبر داد.

 

 

1
1