- ارسال کننده: موی تای کاران تاریخ: ۹۶/۰۷/۲۵

اولین مرحله اردوی آمادگی تیم منتخب موی تای استان در شهرستان میانه

رئیس هیئت ورزشهای رزمی شهرستان میانه از برگزاری اردوی  تیم منتخب جوانان و بزرگسالان موی تای کار استان در این شهرستان خبر داد.

 

رئیس هیئت ورزش های رزمی شهرستان میانه از برگزاری اولین مرحله اردوی تیم منتخب جوانان وبزرگسالان موی تای کار استان در این شهرستان خبر داد.

منوچهر میانجی با بیان اینکه این اردو با حضور نفرات اول و دوم رده های سنی جوانان و بزرگسالان موی تای کار  از سراسر استان برگزارمی گردد تصریح کرد: 8 ورزشکار برتر این شهرستان در این اردو حضور خواهند یافت.

وی بیان کرد:این اردو با همت اداره ورزش و جوانان و هیئت ورزش های رزمی شهرستان میانه برای نخستین بار در این شهرستان به منظور آماده سازی ورزشکاران برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برگزار می شود.

رئیس هیئت ورزش های رزمی بیان داشت:ورزشکاران منتخب استان در این اردو  به مدت 6 ساعت تمرینات خود را زیرنظر مربیان مجرب موی تای و مربیان بدنسازی تخصصی استان  و آقای سعید ایمانی مربی قهرمان پرور شهرستان میانه انجام خواهند داد.

میانجی افزود:مسابقات انتخابی تیم ملی موی تای هفته آخر بهمن ماه سال جاری به مدت یک هفته در دو بخش بانوان وآقایان و به میزبانی تهران برگزار می شود و اردوهای تیم منتخب استان به ترتیب در شهرستان میانه ، تبریز و اهر برگزار خواهد گردید.

1
1