- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۶/۰۷/۲۳

تشریفات فراوان استقبال از اسحاق جهانگیری در میانه تا معمای مسئولین مرفه یا ساده زیست!

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، اسحاق جهانگیری درحالی روز شنبه ۲۲ مهر ماه به منظور افتتاح کارخانه تولید آهن اسفنجی پای به شهرستان میانه گذاشت که در همان ابتدا ورود او با هلی کوپتر به محوطه کارخانه فولاد زیاد به چشم می خورد. 

معاون اول رئیس‌جمهوری در حالی راه هوایی را برای عزیمت به شهرستان میانه انتخاب کرده بود که محل نشستن بالگرد وی طی چند روز اخیر با سرعت هر چه تمام که بنا به گفته کارکنان فولاد محل انبار محصولات بوده با بتن‌ریزی آماده نشستن وی شد. 

همه پای‌کار بودند، ماشین آب‌پاشی دائماً کنار محوطه نشستن بالگرد را آب می‌پاشید تا گردوخاک بلند نشود، اما جالب‌تر اینجاست که فاصله نشستن بالگرد تا سالن برگزاری مراسم بیش از ۵۰۰ متر نبود و قرار بود خودرویی آقای جهانگیری را تا محل پرده‌برداری برده و بعد به محل سالن بازگرداند.

اندکی آب روی زمین ریخته بود، مسئولین تشریفات از این موضوع ناراحت شدند که چرا جلوی پای آقای جهانگیری به این وضع افتاده که درنهایت با جابه‌جایی ماشین و انداختن فرش این مسئله نیز حل شد، بالاخره کفش‌های آقای جهانگیری نباید خیس یا گلی شود!

مردم انتظار داشتند جهانگیری راه جاده میانه – تبریز را برای سفر انتخاب کند، تا از نزدیک با وضعیت این جاده که تلفات زیادی را طی سالیان گذشته به خود دیده، آشنا شود، بالاخره از قدیم گفتن؛ شنیدن کی بود مانند دیدن. 

بگذریم، جهانگیری آمد، آن‌هم با سنگ تمام مسئولین، گواه بر این حرف هزینه‌های میلیونی برای تزئین سالن برگزاری مراسم بود، دورتادور یکی از سوله‌های بزرگ کارخانه فولاد میانه پرشده بود از برنوشته‌های رنگارنگ، مانیتور چند ده اینچی پشت سن و اکیپ کامل فیلم‌برداری و تشریفات و غیره نیز چاشنی کار بود، نمی‌دانم شاید فردین فرمند نماینده میانه درست می‌گفت و این هزینه‌ها می‌توانست کمک‌های حال عده‌ی زیادی از جوانان جویای کار میانه باشد، چه می‌شود کرد، حق دارد! آخر میانه رتبه اول بیکاری استان را به خود اختصاص داده است. 

ای‌کاش مشکلات شهرستان به همین سرعتی که برای ورد یک مقام کشوری هزینه و وقت و انرژی گذاشته می‌شود، نیز حل شوند. خدا را چه دیدی شاید استقبال‌های ما در آینده مردمی شوند نه مسئول محور، آن موقع است که باید دید معیار سنجش و محبوبیت آقایان در نگاه ملت چه قدر است. 

آقای جهانیگری به رسم ادب و مهمان نوازی امیدوارم این استقبال بی نظیر در خاطر شما بماند و ما منتظریم تا ببینیم مشکلات شهرستان میانه را در دولت دوازدهم چگونه حل و فصل خواهید کرد.  

و در آخر دست‌مریزاد به بچه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء که این پروژه را ساختند تا به دشمنان ما ثابت کنند ایرانی جماعت همواره بر روی پاهای خود استوار خواهید ایستاد و متکی به هیچ قدرتی نخواهد بود.

001

002

003

 

 

1
1