- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۶/۰۷/۱۷

دیدار هیئت امنای بازار میانه با شهردار

اعضای هیئت امنای بازار میانه با حضور در دفتر شهردار با وی دیدار و گفتگو کردند.

اعضای هیئت امنای بازار ضمن تبریک به شهردار جدید میانه و آرزوی موفقیت برای وی حمایت خود را از برنامه های توسعه و عمران شهری اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میانه: در دیدار هیئت امنای بازار میانه با شهردار مسائل و موضوعات مربوط به بازار میانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شهردار میانه در این دیدار نقش بازاریان را در پیشبرد برنامه های مدیریت شهری بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: درخواست ما از بازاریان گرامی، بخصوص بزرگان و ریش سفیدان بازار این است که ما را در اجرای برنامه های مورد نظر یاری نمایند.

نصیری با طرح پیشنهاد دو یا سه طبقه کردن بازار سنتی میانه افزود: اگر مردم و بازاریان گرامی همراهی نمایند می توان بازار را از وضعیت راکد کنونی در آورد و آن را پویای و پررونق نمود و شهرداری آمادگی دارد در این راستا همه نوع همکاری را با اهالی بازار به انجام رساند.

وی افزود: خارج کردن بازار از رکود، اصلاح بافت فرسوده بازار، گسترش فضای کسب و کار، ایجاد اشتغال بیشتر، زیباسازی، ایمن سازی بازار و جذاب نمودن فضای بازار از ثمرات تغییر وضعیت بازار خواهد بود.

شهردار میانه از هیئت امنای بازار خواست با جلب همکاری کسبه بازار در دفع اصولی زباله ها و اجتناب از ریختن زباله ها در راسته های بازار در پایان روز پاکبانان شهرداری را در انجام وظایف خود یاری نمایند.

هیئت امنای بازار میانه نیز در این دیدار مسائل و مشکلات بازار را برشمرده و خواستار توجه بیشتر شهرداری در حل این مشکلاات شدند.

رفع جدی سد معبر، حل مشکل آلایندگی کانال واقع ورودی بازار بزرگ، تقویت موانع و حفاظ های ورودی های بازار، اجرای باقیمانده کفپوش بازار از جمله مواردی بود که در این جلسه از سوی بازاریان مطرح گردید.

001

1
1