- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۶/۰۷/۱۶

فرماندار ویژه میانه: اقتدار در مقابل هنجارشکنان و رأفت در مقابل مردم، بیانگر کارآمدی پلیس است +تصاویر

معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه با بیان اینکه کشورمان از امنیت مثال زدنی در جهان برخوردار است، به ناامنی ها و تنش های منطقه اشاره کرده، گفت: امنیت کنونی کشور، حاصل زحمات شبانه روزی و ایثارگری های تمامی نیروهای مسلح علی الخصوص نیروی انتظامی در داخل و مرزهای کشور است.
حمید شکری در مراسم صبحگاه نیروهای مسلح با حضور اعضای شورای تامین و اداری که بمناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، با ابراز خرسندی از وجود مجموعه ای از ستاد فرماندهی و نیروهای عملیاتی قوی در شهرستان میانه، آن را مایه امنیت و آرامش قابل توجه در شهرستان میانه عنوان کرده، گفت: بررسی ها، ارزیابی ها و آمارهای سال های گذشته، نشانگر بهبود شاخص های امنیت در میانه است.
وی با بیان اینکه تامین امنیت در کشور به آسانی محقق نشده و خطرات متعددی پلیس را تهدید می کند، افزود: زحمات پلیس در برقراری نظم برای همه مردم و مسئولین روشن بوده و همه قدردان این زحمات خالصانه هستیم و آنچه که به پلیس انگیزه خدمت می دهد برخورداری از ایمانی قوی و اهدافی والاتر از مباحث دنیوی است.
فرماندار میانه با بیان اینکه امنیت در جامعه، شاخه های متعددی چون روانی، اجتماعی و فردی داشته و جامعه باید بیش از پیش به سمت امنیت روانی سوق پیدا کند گفت: در کنار امنیت فیزیکی در جامعه، وجود امنیت روانی، شاخص مهمی برای داشتن امنیتی پایدار بوده و شرط رسیدن به آن، برخورداری از پشتوانه مردمی در کنار سازمانی قوی است که نتیجه آن کارآمدی نظام امنیتی کشور است.
شکری ادامه داد: کارآمدی پلیس در پاسخگویی به مطالبات مردمی، خواسته نظام و مردم است بطوریکه مردم بتوانند بدون لکنت و دغدغه مشکلشان را با پلیس در میان گذاشته و به حق خود دست یابند و باید در کنار اقتدار، سخت گیری و محکم بودن پلیس در مقابله با قانون شکنان، اراذل و اوباش، هنجارشکنان و ظالمین، در مواجهه با مردم عادی، رأفت اسلامی داشته باشند.
وی از تلاش ها و زحمات تمامی پرسنل نیروی انتظامی شهرستان میانه در برقراری امنیت بالای انتخابات گذشته و نیز ایام عزاداری دهه محرم قدردانی کرد.
گفتنی است در ابتدای مراسم، سرهنگ هاشم شعفی فرمانده انتظامی شهرستان میانه، به بیان گزارشی از عملکرد این حوزه طی سال گذشته ارائه کرد.
اجرای برنامه های نمایش آمادگی پلیس و نیز تجلیل از پرسنل نمونه نیروی انتظامی، از دیگر برنامه های این مراسم بود.
001
002
003
004
005
006
007
008
009
010
 
011
012