- ارسال کننده: علیرضا نصیرزاده تاریخ: ۹۶/۰۷/۰۲

دیدار صمیمانه ریاست بهزیستی میانه و اعضای شورای مشارکت های مردمی، از مرکز سالمندان ائمه اطهار(ع) میانه

صبح روز یکشنبه مورخ 96/07/02 ریاست اداره بهزیستی شهرستان میانه، اعضای شورای مشارکت های مردمی بهزیستی، و مدیرعاملان موسسات خیریه امام علی علیه السلام؛ خانه فرشتگان؛ و خانه امید نو تحت نظارت سازمان بهزیستی، با بانوان سالمند ساکن در مرکز سالمندان ائمۀ اطهار علیه السلام این شهرستان، دیدار نمودند.

در این دیدار صمیمانه، ضمن بازدید مهمانان از بخش های مختلف مرکز و روند فعالیت های شبانه روزی پرسنل زحمتکش؛ با تعدادی از بانوان سالمند، به گفتگو پرداختند.

موسسه خیریه ائمه اطهار علیه السلام شهرستان میانه وابسته به سازمان بهزیستی، به منظور نگهداری شبانه روزی بانوان سالمند بی سرپرست، و با حمایت های سازمان بهزیستی و تلاش جمعی از بانوان نیکوکار شهرستان، در سال 1378 تاسیس، و در همان سال مجوز فعالیت در قالب مرکز نگهداری سالمندان را از سازمان بهزیستی استان آذربایجانشرقی به هیأت مدیره موسسه اعطاء گردید، و تاکنون با گذشت 17 سال، همچنان در جهت کمک و نگهداری این قشر از جامعه، به صورت شبانه روزی فعالیت می نمایند. لازم به توضیح است که قسمتی از هزینه های اصلی نگهداری سالمندان، توسط سازمان بهزیستی و به صورت ماهیانه پرداخت می شود و مابقی نیازهای مرکز، توسط دیگر خیرین و مردم فهیم شهرستان، تامین می گردد.

دیدار صمیمانه با بانوان سالمند میانه