- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۶/۰۷/۰۲

با وجود سرمایه های سرشار، انرژی معدن و مهمتر از همه جوانان توانمند، نباید هیچ چیزی مانع موفقیت شود

001

بخشدار کندوان میانه گفت: با وجود سرمایه های سرشار، انرژی معدن و مهمتر از همه جوانان توانمند، نباید هیچ چیزی مانع موفقیت شود چرا که بودند و هستند بزرگانی که در شرایط سخت مالی و نبود امکانات به موفقیت های بزرگی دست یافته و می یابند.

 محمود زرین در مرا

003

سم بازگشایی مدارس در سالتحصیلی جدید با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: دانش آموزان باید برای دستیابی به اهداف بزرگ تلاش کنند.

وی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) ، شهدای کربلا را اسوه ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و جور دانست و ضمن اشاره به تقارن با هفته دفاع مقدس از دانش آموزان خواست تا با بهره گیری از آموزه هایی دینی از این ایام نهایت بهره را ببرند.

بخشدار کندوان با اشاره به پیشرفت تکنولوژی و در اختیار قرار گرفتن امکانات نوین در نظام آموزشی گفت: با توجه به تجهیزات موجود بستر برای آموزش بهتر فراهم شده است.

وی  الگوبرداری را یکی از روشهای موفقیت دانست و گفت: جهت نیل به اهداف می توان با سرمشق گرفتن از زندگی دیگران و عدم تکرار اشتباهات به موفقیت رسید.

زرین با اشاره به دوران دفاع مقدس و همکاری کشورهای غربی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: با تلاش جوانان غیور و با عزم راسخ و با تکیه بر فرمایشات امام راحل اتحاد کشورهای غربی با شکست مواجه شد و اکنون تلاش های دشمن به سوی جنگ نرم سوق داده شده است.

وی  با اشاره به اینکه مملکت باید به دست دانش آموزان آباد گردد گفت: دانش آموزان باید برای هر مرحله از زندگی خود اهداف مشخصی  داشته و برای دستیابی به این اهداف تلاش کرده و از شکست واهمه ای نداشته باشند و تردیدی نیست که جوانان ایران می توانند قهرمانان نوین تاریخ بزرگ ملی خود و جهان آینده باشند .

بخشدار کندوان با بیان اینکه این تلاش ها نیازمند اندیشه های مترقی و روحیه ایثار و از خود گذشتگی و تلاش از جانب جوانان است افزود:  با عزم راسخ دولت و گردانندگان صنایع برای ایجاد امکانات جدید، شکوفایی کشور رقم خواهد خورد.

در این مراسم بخشدار کندوان زنگ انقلاب و آغاز سال تحصیلی جدید را به صدا درآورد، همچنین طی بازدید از سه مدرسه دیگر در سطح بخش کندوان آغاز سالتحصیلی را به دانش آموزان و مسئولین آموزشی تبریک گفت.

002

1
1