- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۶/۰۶/۳۱

واحد آتش نشانی میانه به سازمان ارتقاء یافت

واحد آتش نشانی میانه به سازمان ارتقاء یافته و از اساسنامه و شناسه ملی این آتش نشانی رونمایی شد.

002

امام جمعه میانه در مراسم ارتقای واحد آتش نشانی میانه به سازمان، رونمایی از اساسنامه و شناسه ملی آن همچنین اعطای درجه آتش نشانی به 10 نفر با امضای استاندار آذربایجان شرقی، ارتقای آتش نشانی میانه به سازمان را حق میانه عنوان نموده افزود: این جایگاه باید در تمامی زمینه ها ارتقاء یابد.
حجت الاسلام عبدالله محمدی با اشاره به اینکه ایثار و از خودگذشتگی نشات گرفته از آموزه های اسلامی است و در هیچ دین و مذهبی به مساله خدمت به خلق الله این چنین اهمیت داده نشده افزود:  خودباوری و عدم وابستگی به کشورهای خارجی مهمترین مساله امروز جامعه می باشد که باید در تمامی زمینه ها محقق شود.
وی با بیان اینکه حادثه بلاسکو هر چند ملت ایران را داغدار کرد اما ارزش کار آتش نشانان، اهمیت و جایگاه آتش نشانی در بروز حوادث را بیش از پیش نمایان ساخت از  نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، شورای شهر و شهردار خواست تا نیازهای موجود در آتش نشانی را تامین کرده و رفع مشکل کنند.

001

رییس سازمان آتش نشانی شهر میانه در این مراسم با ابراز خرسندی از ارتقای واحد آتش نشانی میانه به سازمان افزود: این امر افزایش تعداد پرسنل،  امکانات و تجهیزات را در پی خواهد داشت.
مهدی پورعباس همچنین استقلال بودجه و تعریف اعتبار را از دیگر مزایای این ارتقاء عنوان نموده افزود: اعمال اختیارات  به صورت فنی تر و تخصصی تر خواهد بود.
وی با اشاره به جمعیت 100 هزار نفری شهر میانه گفت: وجود 2  ایستگاه آتش نشانی  و یک پایگاه فصلی در پارک جنگلی، همچنین 37 پرسنل اداری و عملیاتی جوابگوی نیاز شهرستان  با توجه به وسعت و جمعیت آن نیست.
پورعباس در ادامه نبود نردبان هیدرولیک با توجه به ازدیاد آپارتمان سازی با طبقات زیاد در میانه، کمبود ایستگاه آتش نشانی، تجهیزات و نیروی انسانی را از مشکلات سازمان عنوان نموده گفت: خرید نردبان هیدرولیک نیازمند 40 الی 50 میلیارد ریال اعتبار است که با توجه به نبود اعتبار دولتی و تخصیص بودجه  ناکافی  از سوی شهرداری بعنوان مثال 900 میلیون ریال در سال جاری برای خرید تجهیزات گفت: امیدواریم با تخصیص اعتبار بیشتر  در جهت خرید تجهیزات آتش نشانی با ارزش ریالی بالا، بتوانیم نیازهای آتش نشانی میانه را در راستای خدمات دهی بیشتر و بهتر به مردم رفع کنیم.  

 

1
1