- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۶/۰۶/۳۰

مدال طلای هنرهای رزمی بر گردن عرفان ناظمی

001

عرفان ناظمی هوگوپوش وزن 80- کیلوگرم کشورمان با شکست نایب قهرمان بازی‌های آسیایی 2014 موفق شد مدال زرین بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی را بر گردن بیاویزد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا 2017 از روز یکشنبه - 26 شهریورماه با حضور 6 هزار ورزشکار در "عشق آباد" ترکمنستان آغاز و به مدت 11 روز پیگیری می‌شود.

رقابت‎های تکواندو در بخش کیوروگی با حضور 258 هوگوپوش از روز دوشنبه - 27 شهریورماه آغاز و فردا (پنجشنبه) به پایان می‌رسد که نماینده وزن 80- کیلوگرم کشورمان موفق شد بر سکوی قهرمانی این دوره از رقابت‌ها بایستد.

عرفان ناظمی در نخستین گام برابر «کفایت‌اله غیاثه» از افغانستان 25 بر 6 به برتری رسید، در دومین دیدار «نورلان میرزابایِف» از قزاقستان را 16 بر 15 شکست داد. وی در مرحله نیمه نهایی مقابل «علی الاریمی» نماینده قطر 28 بر 15 پیروز شد و به فینال راه پیدا کرد.

نماینده وزن ششم کشورمان در فینال این رقابت‌ها «لینگلانگ چن» از چین نایب قهرمان بازی‌های آسیایی 2014 را به کسب نشان نقره قانع کرد و موفق شد عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به نام خود ثبت نماید.

هدایت این تیم برعهده «فریبرزعسکری» به عنوان سرمربی و «علی محمد بسحاق» به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

 

1
1