- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۶/۰۶/۲۰

جبارزاده تنها فردی است که شایستگی استانداری تهران را دارد /استاندار شدن هاشمی کذب است

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی میانا، فردین فرمند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در میانه با اشاره به اینکه خبر انتصاب هاشمی به‌عنوان استاندار آذربایجان شرقی کذب است اظهار کرد: برای انتصاب استاندار باید در هیئت دولت تصمیم‌گیری شود و این موضوع به‌هیچ‌ وجه در هیئت دولت مطرح نشده است و با توجه به اینکه این خبر کذب در روز جمعه منتظر شده است باید گفت که روز جمعه هیئت دولت تشکیل نشده است. 

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی افزود: در تماس‌هایی که با وزارت کشور و جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی داشتم این خبر به‌شدت تکذیب شد ولی انتصاب جبارزاده به‌عنوان استاندار تهران نهایی شده است. 

وی اضافه کرد: به دلیل اهمیتی که استان تهران پایتخت ایران دارد دولت دوازدهم به دنبال مدیری قوی و شایسته بود که تا این لحظه جبارزاده به‌عنوان استاندار تهران معرفی‌ شده و طبق گفت‌وگوهایی که با منابع موثق داشتم انتصاب وی قطعی شده است. 

فرمند جوسازی‌ها و شایعات رسانه‌ای را امری ناپسند عنوان کرد و گفت: عده‌ای می‌خواهند با بزرگ کردن نام افراد و انتصاب سمت دروغین به آنان با افکار عمومی بازی کرده و خودی نشان دهند لذا انتصاب هاشمی به‌عنوان استاندار آذربایجان شرقی کذب بوده و برای وی هیچ‌گونه پستی تاکنون پیشنهاد نشده است. 

عضو کمیسیون انرژی خاطرنشان کرد: جبارزاده فردی باتجربه و مدبر است و وی تنها فردی است که شایستگی استانداری تهران را دارد و مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی نیز در تلاش است تا به‌جای جبارزاده نیز فردی توانا به‌عنوان استاندار آذربایجان شرقی معرفی شود چرا که آذربایجان سر ایران است و باید مدیری توانا برای آن انتخاب شود لذا نمایندگان آذربایجان شرقی به‌هیچ‌ وجه اجازه نمی‌دهند مدیر ضعیف برای استانداری این استان برگزیده شود.

 

1
1