- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۶/۰۶/۱۸

هاشمی استاندار آذربایجان شرقی شد / جبارزاده معاون سیاسی وزیر کشور /واکنش معاون سیاسی استاندار به خبر انتصاب هاشمی

001

طبق اعلام منابع موثق سید حسین هاشمی به عنوان استاندار آذربایجان شرقی منصوب شد.

سید حسین هاشمی در طول دولت یازدهم مسئولیت استانداری تهران را بر عهده داشت، به عنوان استاندار آذربایجان شرقی منصوب خواهد شد.

وی از دوره چهارم مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده  مردم میانه وارد مجلس شورای اسلامی شده و در دوره‌های پنجم، ششم، هفتم، هشتم رئیس کمیسیون صنایع و معاون مجلس بوده است.

با شروع به کار دولت دوازدهم و آغاز تغییرات مدیریتی در استانهای کشور، استاندار تهران به عنوان سکاندار آذربایجان شرقی معرفی خواهد شد.

براساس این گزارش اسماعیل جبارزاده به عنوان معاون سیاسی وزیر کشور و جایگزین علی اصغر احمدی می شود.

کارشناسان عقیده دارند با تغییر استاندار شاهد تغییرات مدیریتی در استانداری و برخی دستگاههای اداری آذربایجان شرقی خواهیم بود/ ترجمان صبح

*************

واکنش معاون سیاسی استاندار به خبر انتصاب هاشمی به استانداری آذربایجان شرقی

سعید شبستری خیابانی با اشاره به خبر جعلی تغییر استاندار آذربایجان شرقی و  انتصاب یکی از استانداران دولت یازدهم به عنوان استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: اینگونه تغییرات صرفا در هیئت دولت مطرح و تصویب می‌شود که تاکنون در دولت دوازدهم در مورد هیچ استانداری تصمیم‌گیری نشده است.

وی با بیان اینکه این شایعات مطرح شده در مورد تغییر استاندار آذربایجان شرقی و انتصاب به عنوان معاون سیاسی وزیر کشور را تکذیب کرد و افزود: ممکن است مذاکرات و پیشنهاداتی برای مناصب مختلف صورت گرفته باشد ولی رد یا قبول هیچ پیشنهادی مورد تایید نیست.

معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: در شایعات فضای مجازی حکم استانداران را هم زده اند در حالی که بعد از تصویب هیئت دولت، باید حکم از سوی وزیر کشور صادر شود که چنین چیزی صحت ندارد.

وی ابراز داشت: برخی صرفا خواهان تحمیل تمایلات خود هستند و این را در قالب شایعات پیگیری می‌کنند.

1
1