- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۶/۰۶/۱۲

از قهرمانان تکواندو کار میانه ای با حضور مسئولین و ورزش دوستان شهرستان استقبال شد + تصویر

002

از میر هاشم حسینی و سعید رجبی دو تکواندو کار قهرمان میانه ای و دارنده مدال طلای بیست و نهمین مسابقات یونیور سیاد دانشجویان جهان در چین تایپه 2017 با حضور مشایخی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه میانه، مسئولین شهرستان و علاقمندان به ورزش استقبال شد.

میرهاشم حسینی تکواندوکار وزن ۶۳- ایران در مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان در دیدار نهایی برابر لوکاس از آرژانتین قرار گرفت و با غلبه بر این حریف با نتیجه ۱۷ بر ۵ ، مدال طلا را از آن خود کرد.
میرهاشم حسینی در مراحل قبل توانسته بود نمایندگان هند، کره‌جنوبی، شیلی و آذربایجان را از مقابل برداشته و به فینال برسد.
سعید رجبی تکواندو کار وزن 87- کیلوگرم کشورمان ابتدا برابر «آدرین آنجیال» نماینده اسلووکی دارنده مدال برنز قهرمانی 2015 را 28 بر 8 به برتری رسید، در دومین مبارزه به مصاف «ماتئو میلانی» از ایتالیا رفت و 26 بر 2 پیروز شد. وی در دیدار سوم «میسائل لوپز» از مکزیک که در کارنامه او مدال تورنمنتهای مختلف به چشم می خورد را 17 بر 3 از پیش رو برداشت.
رجبی در مرحله نیمه نهایی « رافائیل کمالف» از روسیه را 10 بر 9 از پیش رو برداشت و راهی فینال شد.
نماینده وزن هفتمی کشورمان در فینال این رقابت ها با «سئونگوان لی» از کره جنوبی مبارزه کرد و در دیداری حساس در حالیکه تا ثانیه های پایانی راند سوم نتیجه به نفع نماینده کره جنوبی بود نتیجه را مساوی کرد و در راند طلایی با کسب دو امتیاز موفق شد خوشرنگ ترین مدال این رقابت ها را کسب کند.
بیست و نهمین دوره بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۷ با حضور ۷۶۳۹ ورزشکار از ۱۴۲ کشور جهان و در ۲۱ رشته ورزشی از روز جمعه  ۲۷ مرداد به مدت ۱۳ روز در چین تایپه برگزار شد.
گفتنی است سعید رجبی مدال طلای خود را تقدیم خانواده شهید محسن حججی نمود.

1
1