- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر دکتر یعقوب شیویاری تاریخ: ۹۶/۰۶/۰۸

پیام دکتر شیویاری به مناسبت شروع پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا

به گزارش روابط عمومی وسایت پایگاه اطلاع رسانی دکتر یعقوب شیویاری نماینده مردم شریف میانه و بخش های ترکمنچای ،کندوان ،کاغذکنان و مرکزی در مجلس شورای اسلامی  صدور پیام دکتر شیویاری به مناسبت شروع پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا

 

 

 دکتر شیویاری

بسم الله الرحمن الرحیم

پیام دکتر شیویاری به مناسبت شروع پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا

 

آغاز دوره جدید خدمت شما بزرگواران را به عنوان اعضای محترم شورای اسلامی شهرو روستایی شهرستان ولایت مدار میانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

وجا دارد به درگاه قادر متعال سر تعظیم فرود آوریم ، چرا که عنایاتش را همواره شامل حال مردم عزیز ما نموده است و مردم شریف و ولایتمدار شهرستان شهید پرور میانه دوشادوش سایر ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی با حضور باشکوه و آگاهانه در انتخابات شورای اسلامی شهر وروستا و ریاست جمهوری حماسه‌ای ماندگار و عظیم را در این خطه از ایران اسلامی رقم زدند.

شیویاری عضو هیئت رئیسه و دبیر کمیسیون بهداشت و درمان وسخنگوی مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی تاکید کرد:

امیدوارم ثمره تعامل بین مسئولین ومردم ، شهرداران و دهیاران واعضای شورا های محترم شهرو روستا و بخش و شهرستان به عنوان پارلمان محلی در راستای حل مشکلات مردم واجرای برنامه های مدون راهبردی، با تعامل ،همفکری و برنامه ریزی متقن ، شاهد رشد وتوسعه پایداردرشهرها و روستاهایمان باشیم .

 

با امید به اینکه ، با عنایات حضرت حق ، در پرتو هم اندیشی و هم فکری و تبادل تجربیات جهت یافتن بهترین ساز و کارهای لازم و برای خدمت رسانی مردم شریف و غیرتمند شهرستان میانه ، شهری و روستایی آن سخت کوش باشید.

 

این جانب ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در زیر سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) عمل به منویات مقام معظم رهبری مسالت دارم.

 

دکتر یعقوب شیویاری

نماینده مردم شریف میانه ،وبخش های ترکمنچای ،کندوان ،کاغذکنان و مرکزی در مجلس شورای اسلامی

وعضو هیئت رئیسه و دبیر کمیسیون بهداشت و درمان وسخنگوی مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی

 پایگاه اطلاع رسانی دکتر یعقوب شیویاری نماینده مردم شریف شهرستان میانه

1
1