- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۶/۰۶/۰۶

پزشکی افتخار والیبال میانه به پر افتخار ترین تیم آسیا پیوست.

001

002

سال گذشته بود که پرویز پزشکی بازیکن با اخلاق و پاسور ارزنده میانه ای تیم والیبال شهرداری ارومیه با درخشش و ایفای نقش اساسی در کسب رتبه سوم لیگ برتر کشور توسط تیمش،نگاه همگان را به خود خیره کرد.

اما تیم والیبال پیکان برای فصل پیش‌رو تیمی متفاوت بسته است. آنها از حضور دو خارجی از کشورهای کلمبیا و بلژیک استفاده خواهند کرد و به دنبال جذب یک دریافت کننده هم هستند. پیکانی‌ها برای پست پاسوری با سعید معروف تمدید قرارداد کردند و پاسور دوم این تیم یعنی فرهاد سال افزون هم از جمع خودروسازان جدا شد.

003

پیکانی‌ها برای پر کردن جای خالی سال‌افزون با پرویز پزشکی،عضو سابق تیم ملی والیبال ایران و پاسور با اخلاق و با تجربه والیبال کشور وارد مذاکره شده و سرانجام  قراردادوی تدوین و امضا شد. پزشکی سابقه حضور در پیکان را دارد، اما در چند سال اخیر از این تیم دور بود.

باشگاه والیبال پیکان درپایتخت مستقر بوده ومالک آن شرکت ایران خودرو می‌باشد. این تیم در لیگ برتر والیبال ایران با حریفان خود به رقابت می‌پردازد و با ۱۲ قهرمانی به عنوان پرافتخارترین تیم لیگ برتر والیبال ایران می‌باشد. پیکان در آسیا نیز با ۷ قهرمانی باشگاه‌های آسیا به عنوان پرافتخارترین تیم از نظر کسب مدال است.

کسب این افتخار را به جامعه  والیبال میانه تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون تمامی ورزشکاران وقهرمانان شهرمان میانه را آرزو مندیم.

 

1
1