- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۶/۰۵/۳۰

طراحی و ساخت نخستین دستگاه مینی تراکتور باغبانی در دانشگاه آزاد اسلامی میانه

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، عباس نعمتی با بیان این مطلب اظهار کرد: نمونه اولیه و قابل تجاری سازی دستگاه مینی تراکتور باغبانی با ویژگی ها و قابلیت های برجسته برای اولین بار در سطح کشور با حمایت مالی و پشتیبانی مرکز رشد فناوری واحد میانه (وابسته به پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی) طراحی و ساخته شد.

وی افزود: دستگاه مینی تراکتور باغبانی توسط شرکت احسان میانه مستقر در مرکز رشد فناوری این واحد دانشگاهی به مدیریت یداله قره داغی و با همکاری و مشاوره اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و نیز اعضای هیات علمی گروه مهندسی برق و مکانیک این واحد دانشگاهی طراحی و ساخته شده و اکنون نمونه اولیه قابل تجاری سازی شده و قابل ارائه به بازار، فراهم شده است. 

مدیر مرکز رشد فناوری واحد میانه در خصوص ویژگی های کلی، مزایا و قابلیت های مهم این دستگاه بیان کرد: دستگاه مینی تراکتور باغبانی با این قابلیت ها و ویژگی های برجسته، برای اولین بار در سطح کشور طراحی و ساخته می شود. 

 عضو هیات علمی واحد میانه با اشاره به دیگر ویژگی های مهم این محصول اذعان کرد: از قابلیت ها و مزایای مهم آن می توان به مواردی از قبیل: قابل استفاده در تمامی باغات، مزارع و صنایع (حتی برای موقعیت هایی با گذرگاه عبوری کمتر)، دارای قدرت مانور بالا و چندکاره بودن و نیز امکان نصب تجهیزات مختلف مانند گاو آهن، تریلر، بیل مکانیکی، لودر، پمپ آب، کولتیواتور و… اشاره کرد. 

نعمتی خاطر نشان کرد: این مینی تراکتور دارای قدرت موتور مناسب، کیفیت و استحکام بسیار بالا، مصرف سوخت پایین و بویژه دارای قیمت پایین و مناسب است.

1
1