- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۶/۰۵/۲۸

آغاز آزادسازی املاک پارکینگ اطراف حرم مطهر امامزاده اسماعیل(ع)

طی مراسمی با حضور مردم و مسئولین شهرستان میانه کلنگ آغاز آزادسازی املاک پارکینگ اطراف حرم مطهر امامزاده اسماعیل(ع) شهر میانه به زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میانه: عصر روز جمعه (27 مردادماه سال 1396) با حضور امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه میانه، تنی چند از مسئولین شهرستانی، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از نمازگزاران جمعه کلنگ عملیات آزادسازی املاک تملیکی طرح احداث پارکینگ اطراف حرم مطهر امامزاده اسماعیل(ع) شهر میانه به زمین زده شد.

در این مراسم جلیل خرده فروش شهردار میانه با ارائه گزارشی از روند تملک و آزادسازی زمین 2000 متر مربعی که به یکی از پارکینگ های طرح ساماندهی بافت فرسوده اطراف حرم مطهر اختصاص یافته مردم و مسئولین را در جریان پیشرفت این طرح قرار داد.

خرده فروش گفت: از 11 واحد ملکی واقع در طرح پارکینگ جنوبی اطراف حرم مطهر، تعداد 3 واحد مسکونی به طور کامل تملک و سند آن به نام شهرداری میانه منتقل شده است و یکی از واحدها نیز در حال انتقال سند می باشد که مجموعا مقدار 950 متر مربع را شامل می شود و مبلغ 700 میلیون تومان برای تملک این واحدها پرداخت شده است.

شهردار تصریح کرد: باقیمانده املاک نیز تا ده روز آینده تملک و تخریب و آزادسازی خواهند شد.

شهردار میانه افزود: این طرح ابتدای سال جاری در شورای دور چهارم به تصویب رسیده و اعتبار لازم نیز تأمین شده و در حساب شهرداری موجود است و ما آمادگی داریم هر زمان که مالکین مراجعه نمودند قرارداد مصالحه را امضا و مطالبات آنان را پرداخت نماییم.

خرده فروش خاطرنشان کرد: طرح پارکینگ جنوبی اطراف حرم امامزاده اسماعیل(ع) به صورت زیرزمینی در یک طبقه احداث و در طبقه هم سطح آن نیز پارک محله ای ایجاد خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه نیز در این مراسم در سخنان کوتاهی ابراز امیدواری کرد با توجه به شرایط خاص منطقه و برای جلوگیری از عواقب ناخوشایند اجتماعی عملیات تملک و تخریب املاک طرح با جدیت و سرعت انجام و در زمانی که شهردار وعده داد به انمام برسد.

 

1
1