- ارسال کننده: میثم عظیمی. تاریخ: ۹۶/۰۵/۰۴

کسالتم باعث شد نتوانم مدال طلا کسب کنم/ مدال برنز پایان ورزش حرفه‌ای‌ام نیست

اسدالله عظیمی

پرتابگر برنزی ایران در مسابقات جهانی لندن۲۰۱۷ با اشاره به اینکه حق من مدال طلا بود، گفت: به دلیل کسالتی که داشتم از کسب مدال طلا بازماندم.

اسدالله عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در میانه با اشاره به کسب مدال برنز رشته پرتاب وزنه در مسابقات جهانی لندن2017 اظهار کرد: از کسب مدال برنز خوشحالم اما راضی نیستم، چراکه محبتی که خانواده و مردم شهرستان میانه به من کرده‌اند قابل قیاس با این مدال نیست چراکه من باید با کسب مدال طلا به نزد آنان بازمی‌گشتم.

وی بابیان اینکه حق من مدال طلا بود افزود: به دلیل کسالتی که داشتم از کسب مدال طلا بازماندم و انشاالله تلاش می‌کنم سال آینده در مسابقات آسیایی شرکت کرده و مدال ارزشمندی کسب کنم لذا اگر عمری باشد و توان بدنی داشته باشم تا المپیک 2020 در خدمت جامعه ورزشی شهرستان و کشورم هستم و خود را برای آن مسابقات آماده می‌کنم.

پرتابگر برنزی ایران در مسابقات جهانی لندن2017 به کارنامه فعالیت خویش طی سال‌های فعالیتش پرداخت و گفت: تقریباً 30 سال است که فعالیت ورزشی دارم و با این مدال برنزی که کسب کردم جمعاً 14 مدال جهانی و آسیایی در کارنامه خودم دارم.

عظیمی بابیان اینکه این مدال برنز پایان ورزش حرفه‌ای او نیست، افزود: تا زمانی که عمرم باقی است و توان در بدن دارم، به ورزش ادامه خواهم داد چراکه با ورزش، به‌هیچ‌عنوان احساس پیری یا ضعف نمی‌کنم.

به گزارش تسنیم، اسدالله عظیمی ورزشکار میانه‌ای، عضو تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین با 58 سال سن، مسن‌ترین ورزشکار کاروان ایران دربازی‌های جهانی لندن 2017 است که در رشته پرتاب وزنه در مسابقات جهانی لندن 2017 موفق به کسب مدال برنز شد.

این ورزشکار کشورمان، در  سال 59 در جبهه‌های جنگ تحمیلی به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و از سال 62 نیز با رشته وزنه‌برداری به‌صورت رسمی وارد فعالیت‌های ورزشی جانبازان و معلولین شد.

1
1