- ارسال کننده: حمیدرضا علیزاده.. تاریخ: ۹۶/۰۵/۰۳

ای کاش همانند شما چند مسئول دیگر نیز داشتیم، اگر داشتیم دیگر چه غم داشتیم!

 

خدمت بدون منت فکر میکنم بهترین جمله در توصیف خدمات و زحمات شبانه روزی این مرد با اخلاق و متواضع باشد. کسی که با وجود دیدن کم لطفی ها و ناملایمتی های بسیار بدون هیچ گونه ادعایی با جان و دل و عشق و علاقه بر حل مسائل و مشکلات جاری دانشگاه و مدیریت بی نقص تمامی امور زیر نظرش و تلاش برای ارتقاء همه جانبه سازمان متبوعش تلاش می نماید و قدم های مستحکم و بزرگی برمیدارد.

مردی که همیشه با رویی باز و لبخندی گشاده آماده حل مسائل و مشکلات تمامی مراجعه کنندگان است بدون توجه به اینکه این فرد از طرف فلانی سفارش شده یا فرزند کیست برادر کیست و... در چشم او همه با یک دید نگریسته میشود با این نگاه که این شخص همشهری من است فرقی نمیکند کم توان باشد یا غنی ،پیر باشد یا جوان و... چون در اول و آخر هر کاری رضایت خداوند در نظر او متجلی میگردد

عبادت بجز خدمت خلق نیست)

مردی که موقع صحبت کردن در مورد اقتصاد شهر و وضعیت جوانان شهرمان بغضش میگیرد و بفکر فرو میرود. زمانی که از ایشان به عنوان یک صاحب نظر و متخصص در زمینه اقتصاد و کشاورزی در مورد آینده شهر از لحاظ اقتصادی و معیشت همشهریان سخن به میان می آوریم و پرسش مینماییم با آگاهی خاص و بینش بسیار دقیق و گسترده ای شروع به تجزیه و تحلیل تک به تک زیرساختها ،فرصتها و امکاناتی که در شهرمان وجود دارد و میتواند ریشه بیکاری را در شهرمان بخشکاند سخن میراند و از مهاجرت سیل گونه جوانان از دیار و شهر خویش و به غربت رفتن این جمعیت مولد و خلاق افسوس بسیار میخورد.

میانه شهری با تاریخی بیش از هزار سال اکنون در چه وضعیتی است؟!!!

آیا این است استحقاق میانه و جوانان میانه ای؟!!!

زمانی که هدف و شعار سال توسط مقام معظم رهبری مزین به سال(اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال) میگردد نیاز به وجود و استفاده از همچنین مدیران جهادی برای تحقق این شعار و هدف والا بیش از پیش احساس میگردد.

1
1