- ارسال کننده: علیرضا نصیرزاده تاریخ: ۹۶/۰۴/۲۷

ساخت منزل مسکونی برای خانواده دارای دو معلول، در شهر ترک

روز سه شنبه مورخ 96/04/27 بنا بر درخواست بخشدار منطقه کندوان و با حضور کارشناسان بهزیستی میانه،  کمیته امداد امام خمینی، و شهرداری شهر ترک و جمعی از خیرین و نیکوکاران این شهر، جلسه ای در محل بخشداری، جهت کمک به ساخت منزل مسکونی برای یک خانواده دارای دو معلول، تشکیل گردید.

محمود زرین بخشدار منطقه کندوان میانه، ضمن خوشامدگویی به مهمانان حاضر در جلسه؛ کمک به محرومین جامعه بالاخص قشر دارای معلولیت را حرکتی خداپسندانه خواند، و همکاری و توجه مسئولین را به سمت آنان، از ضروریات جامعه دانست.

در ادامه این جلسه، کارشناسان با همراهی بخشدار، از منزل استیجاری این خانواده دارای دو معلول  بازدید بعمل آوردند. در این بازدید، صورتجلسه ای مبنی بر جذب کمک های مردمی و همچنین مشارکت سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی و واحد مهندسی شهرداری شهر ترک جهت ساخت سریع منزل مسکونی برای این خانواده، تنظیم و تقدیم بخشدار گردید.

این خانواده دارای دو معلول، در اواسط ماه مبارک رمضان توسط خانم ها امینیان و یعقوبی شناسایی شده و ساخت منزل مسکونی برای این خانواده، با پیگیری های مکرر بخشدار منطقه کندوان و همکاری رئیس اداره بهزیستی میانه، در دستور برنامه حمایتی قرار گرفت.

لازم به توضیح است با پیگیری و رایزنی بخشدار منطقه کندوان، زمین این منزل مسکونی توسط یکی از خیرین و نیکوکار ساکن در شهر ترک، به این خانواده نیازمند اهداء گردید و به زودی پروژه ساخت این منزل مسکونی در سالجاری، شروع خواهد شد.  

بخشداری شهر ترک

 

1
1