- ارسال کننده: علیرضا نصیرزاده تاریخ: ۹۶/۰۴/۰۷

افتتاح اولین مرکز تخصصی مشاوره و خدمات روان شناختی خانواده رایمند در شهرستان میانه

مراسم افتتاحیۀ اولین مرکز تخصصی مشاوره و خدمات روان شناختی خانواده رایمند در شهرستان میانه، در روز سه شنبه مورخ 96/04/06 با حضور محمدرضا جروقی رئیس اداره بهزیستی میانه، کارشناسان بهزیستی، جمعی از اساتید دانشگاه، دانشجویان و دانش آموختگان رشتۀ علوم روان شناسی و مشاوره، برگزار گردید.

در این مراسم، جروقی رئیس اداره بهزیستی میانه، تاسیس این مرکز تخصصی را به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری نمود که وجود این مرکز تخصصی می تواند یکی از اهداف سازمان بهزیستی را که همانا ارتقاء سلامت روان خانواده های نیازمند به خدمات مشاوره و راهنمایی در زمینه های روان شناختی می باشد، برآورده سازد.

مدیریت این مرکز به شماره پروانه فعالیت 711/96/20062/30 مورخ 1396/02/28 صادره از سازمان بهزیستی استان آذربایجانشرقی، بر عهدۀ فریدرضا فغفوری روان شناس بالینی بوده و اساتید مجرب دانشگاه در حوزه علوم روان شناسی و مشاوره، به ارائۀ خدمات مشاوره ای خواهند پرداخت.

مرکز تخصصی مشاوره و خدمات روان شناختی خانواده رایمند، به آدرس: میانه، خیابان امام خمینی، نرسیده به کلینیک نصر، روبروی مدرسۀ نشاط، جنب فروشگاه توفیقی، آمادۀ ارائه خدمات به شهروندان عزیز می باشد. تلفن های رزرو: 52247075 - 09395534929 

مرکز تخصصی مشاوره و خدمات روان شناختی خانواده رایمند شهرستان میانه