- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۶/۰۴/۰۲

راهپیمایی پرشکوه روز جهانی قدس در میانه برگزار شد/فریاد یک صدای مردم برای نابودی اسرائیل+تصاویر

به گزارش پایگاه خبری -تحلیلی میانا، شرکت کنندگان در این مراسم با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل سعود و درود بر یمن اعلام انزجار خود را از جنایتها و ظلم رژیم غاصب اسرائیل و رژیم آل سعود و استکبار جهانی اعلام کرده از ملتهای مظلوم فلسطین، سوریه و یمن اعلام حمایت نمودند.

 

 

ملت غیور و روزه دار شهرستان میانه در صفوف به هم پیوسته و یکپارچه،  مسیر میدان معلم تا مسجد جامع شهر را پیموده و قطعنامه ای در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی قرائت نموده و اعلام داشتند که آرمان آزادی قدس شریف و تلاش برای محو غده سرطانی اسرائیل از آرانهای بلند انقلاب اسلامی و راهبرد سرنوشت ساز امام راحل و مقام معظم رهبری است.

 

 

شرکت کنندگان در این مراسم پس از خاتمه راهپیمایی در مسجد جامع این شهر، نماز جمعه پرشکوه عبادی سیاسی این هفته به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه میانه را اقامه نمودند.

 

 

برگزاری مسابقات فرهنگی در محل تجمع و همچنین قرائت دعا در مسجدجامع از جمله برنامه هایی بود که مناسبت روز قدس در حاشیه راهپیمایی با شکوه مردم شریف میانه انجام شد.

 

همچنین شرکت کنندگان در این راهپیمایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم و تاریخ ساز حرم و حمایت از نقش آفرینی‌های راهبردی و مستشاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جبهه مقاومت اسلامی به ویژه مقابله با تروریست‌های تکفیری، اقدام این نهاد انقلابی در حمله موشکی به مقر فرماندهی تروریست‌ها در شرق سوریه که برای مجازات و تنبیه عاملان و مسببان جنایت تروریستی ۱۲ رمضان تهران صورت پذیرفت را از مصادیق اقتدار جمهوری اسلامی و سیلی به دشمن و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنان دانستند.

 

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همچنین در مراکز بخش شهرستان ویژه میانه از جمله ترکمنچای، کاغذکنان، کندوان میانه و مناطق و روستاهای پرجمعیت نیز با شور خاصی برگزار گردید.

001

002

003

004

005

006

007

008

009

010

011

012

013

014

 

 

1
1