- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۶/۰۳/۱۵

متاسفم که نماینده شهرمان با سیاست بیگانه است

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران روز جمعه 29 اردیبهشت ماه 96 برگزار شد و آقای حسن روحانی رییس جمهور کنونی مجاز به شرکت در این انتخابات برای دومین بار پی در پی شد .که باآقایان سید ابراهیم رییسی، سید مصطفی هاشمی و سید مصطفی میر سلیم به رقابت پرداختند و در نتیجه آقای روحانی با کسب 57 در صد آرا مجددا به عنوان رییس  جمهور ایران انتخاب شد.

اما برگزاری این انتخابات با  یک تجربه بسیار ارزشمند  در  مسائل مختلف بود که با مشارکت مردم بعنوان حافظان و همچنین با تدبیر و بکارگیری خرد جمعی در معقوله انتخابات ، زمینه حضور حداکثری مردم و برقراری نشاط در جامعه  را فراهم کرد و امادر حالی که مردم ایران با گذشت 38 سال خود را آماده حضور گسترده برای یک همایش و یک حماسه بینظیر و با شکوه می کردند متاسفانه آقای فرمند نماینده شهرمان میانه که با رای مردم شریف به عنوان نماینده اول انتخاب شد ه است قبل از برگزاری انتخابات در  یکی از سخنرانی ها ی خود با جمله زشت و بی ادبانه (هر کوپک اوغلی چیخر چیخسن بو چخماسین )که دور از شأن یک نماینده مجلس است نه تنها آقای حسن روحانی بلکه سایر کاندیداهای محترم را که موردتایید شورای نگهبان بود زیر سوال برد لذا بخاطر اینکه شیرینی انتخابات به کام مردم تلخ نشود اخلاق و انضباط را مراعات کرده در ایام انتخابات به آن پرداخته نشد ولی متاسفانه ایشان با فرمایش گهربارش روش صحیح مدیریتی با استفاده از ظرفیتهای مردمی را که در جهت  برگزاری سلامت انتخابات تلاش می کردندو همچنین اعتمادبه شور و شعور مردم و کرامت انسانی ،مدیریت هوشمندانه مسولان اجرایی ، ناظران شورای نگهبان ، مسولان انتظامی و حافظان امنیت بویژه نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان را نادیده گرفت چرا که انتخابات96 در کنار نکات بسیار پر اهمیتش که هریک در جای خود ازمنظر تخصصی باید مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد یک تجربه با ارزشی بود  و توانست زمینه  حضور حداکثری و برقراری نشاط و شور توام با شعور مردم را فراهم نماید . 

نه آقای فرمند سخت در اشتباهید و به نظر بنده متاسفانه نه تنها باسیاست  بیگانه اید بلکه در تبعیت از فرمایشات  رهبری فاصله زیادی دارید چرا که  ایشان در آستانه برگزاری انتخابات در دیدار با هزاران نفر از مردم استانهای قزوین ، زنجان،و سمنان در سخنان مهمی انتخابات روز جمعه 29 اردیبهشت را یک جشن ملی و یک حماسه بزرگ مردمی و جلوه ای از اندیشه نو وجذاب مردم سالاری اسلامی در مقابل دیدگان جهان خواندند و با تاکیدبر حضور بسیار پر حجم مردم در پای صندوق های رای گفتند.

 روز جمعه هر فردی رای بیاورد برنده اصلی انتخابات ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی هستند آنوقت شمابه جای اینکه پیام و سخنان رهبری را که پایبندی به اخلاق و انظباط را مهمترین حرکت دانستند نصب العین خود قرار دهید با حرفهای سخیف خود کلمه کوپک اوغلی را نثار می کنید .

آقای فرمند باز هم توجه شما را به گوشه ای دیگر از بیانات رهبری جلب می کنم که رعایت انضباط و پایبندی به قانون  در سه مرحله قبل از انتخابات ، روز انتخابات و بعد انتخابات را بسیار با اهمیت بر شمردند و افزودند : ملت ایران تجربه کرده است که رعایت این انضباط تا چه حد به نفع اوست و بی انضباطی و رعایت نکردن قانون تا چه میزان مضر است و علاقمندان نامزد ها و ستادهای آنها باید متانت و انضباط را رعایت کنند و لذا من بعنوان یک همشهری متاسفم از اینکه شما به عنوان نماینده هنوز از نظر سیاسی اشباع نشده اید که چنین گستاخانه سخن بر زبان می آورید و بر کسی توهین می کنید که طبق اصل یکصدو سیزده قانون اساسی پس از مقام رهبری عالی ترین مقام رسمی کشور است .

آقای فرمند شما یک قانونگذارید وقتی خود قانون را زیر پا می گذارید از دیگران په توقعی دارید شما به قانونی که در مجلس تصویب کردید پشت پا زدید چرا که طبق ماده 609 قانون مجازات اسلامی هر کس با توجه به سمت به یکی از روسای قوه یا معاونین رییس جمهور یا وزراء ووووووووووو توهین نماید به 3 تا 6 ماه حبس و شلاق یا جریمه محکوم می شود .

جناب فرمند زمانی که شما در امریکا در خوشی غوطه ور بودید جوانان دانشجوی رشید و پر شور و انقلابی کشورمان به جای پوشیدن لباس فارغ التحصیلی لباس رزم را به تن کرده و درسشان نیمه کاره رها کردند تا جانیان صدامی را که با مدرنترین تجهیزات ابرقدرتها چشم طمع به کشور و  ناموس مان داشتندبا ایثار جانشان نابود کنند که به حمدلله موفق هم شدند حال بفرمایید شما چقدر در این راستا سهم دارید  

آقای فرمند آیا خداوکیلی تا به حال شده یکبار وصیت نامه شهدایمان را مطالعه کنید و بدانید آنان نیز همانند رهبری من شما را به اخلاق و رعایت انضباط سفارش کردند؟

آقای فرمند به جای توهین و پرخاش بفرمایید در مدت یکسال نمایندگی چه گلی بر سر این مردم فهیم کردید ؟ یا چند در صد از قولهایی که قبل از انتخابات به مردم دادید عمل کردید؟

آقای فرمند شما نماینده مردمی هستید که باید دنبال رفع مشکل بیکاری جوانان بویژه وضعیت استخدامی عزیزانی فهیم و دانشمندی که 6 سال در انتظار ورود به فولاد ندویا دیگر مسائل و مشکلات شهرمان باشید .

آقای فرمند شما می دانید در چه جایگاهی قرار دارید اگر نبود ایثارگریهای شهدا و جانبازان  آزادگان اکنون در همان مغازه باطری سازی هم آرامش نداشتید .

آقای فرمند شما می دانید با کلمات قصار و وقیحتان که در شأن یک نماینده نیست چه لطمه ای به شهرمان زدید؟ نکند برای شانه خالی کردن در زمینه رفع مشکلات شهرمان در پایان دوره نمایندگی می خواهی به مردم بگویید چون من با این دولت همراه نبودم حرفم خریدار نداشت . نه آقای فرمند توصیه میکنم یک اتاق خلوت با همفکرانتان تاسیس کنید وفکر کنید به کجا چنین شتابان   

 

1
1