- ارسال کننده: از اعضا سایت... تاریخ: ۹۰/۱۲/۲۰

حفاری در شهر میانه ممنوع شد!!!

حفاری در شهر میانه ممنوع شد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان میانه گفت: کمیته حفاری باید دقت کند تا 15 فروردین هیچگونه حفاری در شهر میانه انجام نشود مگر در شرایط بسیار ضروری و آن هم با هماهنگی فرمانداری صورت گیرد.

خبرگزاری فارس: حفاری در شهر میانه ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، جمشید عبداللهی صبح امروز جمعه در جلسه هماهنگی ستاد استقبال از مهمانان نوروزی شهرستان میانه با تبریک پیشاپیش به مناسبت ایام عید نوروز و آرزوی سالی بدون حسرت برای تمام ایرانیان اظهار کرد: طرح استقبال از نوروز از 25 اسفند آغاز و تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت که امیدواریم بتوانیم با کمک مسئولان امر و کمیته‌های تخصصی تشکیل یافته و عمل به وظایف مربوطه از سوی اعضای کمیته‌ها بتوانیم میزبان خوبی برای مهمانان نوروزی و گردشگران شهرستان میانه باشیم.

وی در ادامه وظایف اعضای کمیته‌های طرح نوروزی را متذکر شد و افزود: شهرستان میانه با تمام امکانات، امنیت کامل و امنیت خاطر آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران عزیز است.

عبداللهی همچنین ارائه فرم در هتل‌ها، مدارس و محل‌های ازدحام و تجمع مسافران را از دیگر امور ارزیابی عملکرد کمیته‌ها عنوان کرد و گفت: در ایام عید رسیدگی به نانوایی‌ها و بهداشت آنها و کنترل قیمت‌ها توسط تعزیرات و بازرگانی و نصب راهنما و تهیه بروشور، نظافت و زیباسازی شهر و رسیدگی به محل بیتوته مسافران توسط شهرداری، کنترل عابر بانک‌ها و ... از امور طرح استقبال از نوروز در شهرستان میانه است.

عبداللهی با بیان اینکه سال گذشته ارزیابی عملکرد کمیته‌ها مطلوب و رضایت‌بخش بود، گفت: تمام عزیزان تلاش شبانه‌روزی کردند تا مهمانان عزیز در آسایش باشند.

وی در ادامه گفت: کمیته حفاری باید دقت کند تا 15 فروردین هیچگونه حفاری انجام نشود مگر در شرایط بسیار ضروری و آن هم با هماهنگی فرمانداری صورت گیرد.

عبداللهی هماهنگی امداد خودرو، تقویت نیروها با توجه به بالا بودن طول محورهای مواصلاتی شهرستان و آمادگی عوامل راه و ترابری، هلال احمر، اورژانس، پلیس راه و تمام دستگاه‌های اجرایی و شهرداری آمادگی کامل بهداشت و درمان مراکز بهداشتی و بیمارستان‌ها، پایگاه‌های اورژانس، خانه‌های بهداشت و آمادگی تمام شرکت‌های بیمه برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی را خواستار شد.

1
1