- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۶/۰۳/۱۱

نا گفته هایی از زبان خبرنگار شهرستان میانه/ چرا امید کوهی از کار با صدا و سیما کناره گیری کرد!

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی میانا، اگر قدم، قلم و حضور خبرنگاران در عرصه های مختلف نبود فریاد عدالت خواهی مردمان تحت فشارهای مختلفی سیاسی و در پی منفعت طلبی برخی افراد در گلو خفه می شد.

 

بدون شک خبرنگاران به عنوان نماینده افکار عمومی بر طبق وظیفه و رسالت خود می بایست  با شجاعت نارسایی هایی که موجب رنج و نگرانی جامعه می شودمنتشر کرده و در این راه از هیچ جریان و گروه سیاسی ترس و واهمه ای نداشته باشند.

 

اینجا در این گزارش به سراغ یکی از فعالین این عرصه در شهرستان میانه می رویم، امید کوهی جوان موفق در عرصه خبر و اطلاع رسانی از درد ورنج های فراوان و سختی های این راه برایمان می گوید،  او که چندین سال به عنوان مدیر و مسئول و صاحب امتیاز یک پایگاه خبری و چندین سمت مختلف در حوزه خبر را داراست، به مدت بیش از یکسال می شود که در زمینه خبرنگاری صدا و سیما کار خود را در اوج به نمایش گذاشته است.

 

این خبرنگار جوان می گوید: وقتی یک نقد ساده و یا یک گزارش خبری  می تواند در مدیران جامعه ما ایجاد تحرک مثبت کند، تصور از بین بردن اندیشه و توانایی های او با شکستن قلمش و یا فشارهای مختلف با سلایق شخصی افراد مسئول اقدامی مضحک و خنده دار است.

 

کوهی، افزود: بنده وقتی با تماس مدیران خبر راهی تبریز شدم تا در خصوص قبول مسئولیت در زمینه خبرنگاری خبرگزاری صدا و سیما وارد کار شوم، می دانستم فعالیت آزادانه بنده در نشریه الکترونیکی متعلق به خودم می بایست محدود تر گردد، لذا با مد نظر قرار دادن این موضوعات و اینکه نباید در این مسیر چشم داشت چندانی به مسائل مالی داشته باشم با تصمیم خودم و صرفاً در راستای خدمت رسانی به مردم شریف میانه آستین بالا زده وارد این حوزه شدم.

 

 

وضعیت نامطلوب دفتر خبری و پاس کاری بنده در ساختمان فرمانداری

 

این خبرنگار جوان در ادامه ابعاد بیشتری از وضعیت فعالیت خود در زمینه خبری صدا و سیما بازگو می کند، امید کوهی می گوید: آرزوی هر خبرنگاری است که بتواند در عالی ترین سطح بصورت آزادانه به فعالیت رسانه ای خود بپردازد اما شرایط حاکم بر دفتر خبری میانه در زمان تحویل گرفتن اینجانب مناسب نبود.

 

وی افزود: در ابتدا با توجه به صحبت های اولیه قرار بر این شدن بنده در ساختمان فرمانداری حضور مستمر داشته باشم تا علاوه بر پوشش اخبار این نهاد دولتی به سایر کارهای خبری خود نیز رسیدگی کنم، اما این استقرار در ابتدا از یک میز در اتاق روابط عمومی به یک محیط نامناسب درکنار کارمندان بخشداری که روزانه ده ها نفر مراجعه کننده داشت و در نهایت تحویل ندادن کلید در روابط عمومی منجر شد.

 

کوهی با بیان اینکه بنده از ابتدا به دنبال استقلال ساختمان دفتر خبری صدا وسیما واقع در خانه های سازمانی خیابان کشاورزان بودم، افزود: با توجه به شرایط مذکور بنده اقدام به ساماندهی این ساختمان کردم که وضعیت بسیار نامطلوبی داشت.

010

 

وی خاطرنشان کرد: وقتی وارد ساختمان دفتر خبری شدم بهت و حیرت تمام وجودم را فرا گرفته بود، وضعیتی غیر قابل تحمل و تامل برانگیز بود و حتی تلفن این ساختمان به علت بدهی قطع بود.

 

این خبرنگار، تصریح کرد: بنده افتخارم این بود که جا پای یک خبرنگار توانا همچون آقای محمد قلی رنگساز می گذاشتم که پیش از بنده به مدت بیش از ۵ سال در زمینه خبری صدا و سیما فعالیت داشت، اما نه شرایط کاری و زمانی بنده با او یکسان بود و نه اینکه می توان پیش بینی کرد که آینده این دفتر به کدام سو خواهد رفت.

 

امید کوهی در ادامه صحبت های خود می گوید: سختی کار در این است که شرایط و جو حاکم بر سیستم مدیریتی شهرستان باعث شود تا تمامی مشکلات این حوزه را به تنهایی به دوش بکشم که در ادامه بیشتر به این مسائل خواهم پرداخت.

 

وی گفت بنده در اولین روزهای کاری خود با چند تناقض کاری مواجه بودم؛ اول اینکه صدا وسیما پخش و پوشش اکثر خبرهای شهرستان را منوط به اعلام آن در گروه و تایید مدیران خبر برای حضور بنده در آن جلسه بود، از سوی دیگر روابط عمومی فرمانداری روزانه انبوهی از جلسات را به بنده متذکر می شد و انتظار حضور بنده را به منظور پوشش آنان را داشت.

 

بایستی گفت بنده عملا نمی توانستم زیر این قبیل نابسامانی ها دوام بیاورم ولی اولین کاری که به ذهنم رسید راه اندازی فکس دفتر خبری و اطلاع جلسات از سوی ادارات و سازمان ها به فکس دفتری خبری که واسطه گری روابط عمومی در بین حذف گردد.

 

این موضوع باعث شد بعد از چند ماه فعالیت بنده رویه اشتباه اطلاع دادن جلسات به خبرنگار صدا و سیما آنهم چند دقیقه وساعت به جلسه اندکی بهبود یابد تا شاید خبرنگار بتواند برنامه ریزی دقیقی برای کار و زندگی شخصی و حتی سایر وظایف اعم از تهیه گزارشات خبری که واقعاً طاقت فرسا است داشته باشد.

002

 

یک نیروی کار در وسیع ترین شهرستان استان بدون حمایت

 

جالب است بدانید خبرنگار شهرستان هایی همچون مراغه که مانند میانه صاحب دفتر خبری هستند، از سوی سازمان صدا و سیما حمایت شده و حداقل بصورت قراردادی و شرکتی به فعالیت می پردازند که این مسئله در مورد میانه در طول فعالیت یکساله امید کوهی محقق نشد.

 

امید کوهی با اشاره به این موضوع که بنده نهایت تلاش خود را برای اثبات این قضیه و شرایط سخت کاری در وسیع ترین شهرستان استان آذربایجان شرقی به لحاظ موقعیت جغرافیایی و وجود بخش ها، شهرها و روستاهای مختلف به گوش مسئولین استانی برسانم، اما متاسفانه روی کار بودن من مانع از پیش روی بیش از اندازه در این زمینه می شد، چرا که تا اندکی در خصوص این مسائل در کنار مسئولین سخن می گفتم، این نکته در ذهن فرد مقابل پدیدار می شد که شاید بنده به دنبال کار و شغل ثابت برای خود هستم، هر چند که این موضوع نیز حق طبیعی و قانونی من بود چرا که بنده طی این یکسال حتی بیمه هم نبودم و خودم را تمامی گزارشات و خبرها به خدا می سپردم و بس، اما لاجرم باید گفت این شرایط تا زمانی که فکری اساسی نسبت به حل این موضوع نشود به قوت خود باقی خواهد ماند و ان اشالله امیدوارم شهد شیرین این اتفاق را عزیزانی دیگر بعد از ما بچشند، چرا که دوام و قوام نیروی کاری متخصص نیازمند حمایت همه جانبه مسئولین است.

 

 

روزهایی را به یاد دارم که یک تنه گزارش خبری تهیه می کردم

 

این خبرنگار حوزه شهرستان میانه در خصوص سختی های کاری خود می گوید: به یقین می توانم بگویم یک خبرنگار شهرستانی متخصص در قبال چندین نیروی کاری مرکز استان فعالیت دارد، به شخصه خود من در شهرستان روزهایی را به یاد دارم که خودم هم تصویر بردار بودم، هم خبرنگار! شاید باورش سخت باشد یک نفر بتواند این کارها را همزمان خود انجام دهد.

 

توان و تخصص اندک بنده که حاصل شاگردی در محضر عزیزان و دوستان بسیارم در زمینه کار با کامپیوتر و نرم افزارهای تدوین است، باعث شد تا کار تدوین تمامی گزارشات و خبرهای شهرستان را به تنهای انجام داده و با رعایت چارچوب های خبری در سطح استان و حتی کشور به پخش برسانم.

003

هیه صدها گزارش خبری از پتانسیل ها و توانمندی های شهرستان

 

این خبرنگار جوان در خصوص تلاش های خود برای راه اندازی مجدد ساختمان دفتر خبری در میانه، گفت: نباید از خبرنگاری که خود بصورت حق الزحمه ای و بر اساس تعداد خبر حقوق ناچیزی دریافت می کند انتظاراتی داشت که شاید افرادی که خود بصورت رسمی در این حوزه فعالیت دارند از انجام آن ناتوان هستند.

 

وی می گوید: برای بنده از پوشش جلسات فرمانداری و ادارات مهم بود، اما مهم تر از آن تهیه گزارشات خبری در اولویت کاریم بود، چرا که هم اسم و آوازه شهرستان را بهتر در سطح استان و کشور مطرح می شد و هم به لحاظ کاری معیار سنجش یک خبرنگار موفق نیز بیشتر متوجه این حوزه است.

 

امید کوهی با اشاره به این موضوع که کارنامه بنده در طول مدت قریب به یکسال فعالیت با خبرگزاری صدا و سیما از نظر شخصی قابل قبول و حتی فراتر از وظایف و رسالتم بوده ولی باز قضاوت را به مردم می سپارم، افزود: بنده این توان را داشتم تا بیشتر از این ها کار کنم اما برخی مسائل در داخل شهرستان و استان ترمزی برای حرکت سریع من در این مسیر بود.

 

 

قدرت رسانه در بین نشریات و سایت های خبری

 

امید کوهی در بخشی دیگر از گفتگوی خود با بیان اینکه تجربه کاری بنده به عنوان خبرنگار در چندین خبرگزاری معتبر کشور و همچنین صاحب امتیازی و مدیر مسئولی پایگاه خبری میانا به عنوان اولین نشریه الکترونیکی رسمی در شهرستان میانه باعث شد تا در زمینه خبر نویسی تسلط بیشتری داشته باشم، گفت: بدون شک این رسانه محلی بهتر می تواند در زمینه انعکاس مشکلات جامعه خود موفق باشد، چرا که اگر قرار باشد نگاه مدیران به بحث خبر محدود به خواسته ها و سیاست های خود خوانده ای باشد که طرح می کنند، رسالت واقعی یک خبرنگار زیر سوال خواهد رفت.

 

وی خاطرنشان کرد: بارها در جلسات مختلف بنده و همکارانم نسبت به نحوه فعالیت خود در رسانه های مجازی توجیه شده بودیم، اما من با توجه به انبوه مشکلات شهرستان وانستم به آن گونه که باید نسبت به تهیه گزارشات انتقادی و یا به اصطلاح برخی افراد ( خاکستری) نمایم، چرا که اولا در مرحله اول با برخورد تند مجموعه مدیریتی شهرستان مواجه می شدم و در نهایت پخش این گزارشات معطوف به هزاران اما و اگر بود.

 

کوهی، افزود: هر کس دیگری که جای من بود تحمل چنین شرایطی را نداشت بر لزوم گسترش رسانه های محلی بویژه با فعالیت افراد آشنا به این حوزه در بازگو کردن مشکلات جامعه و مطالبه گری از مسئولین امر تاکید کرد.

004

 

وقتی قرار باشد بر سر هر خبری بازخواست شوم؛ خودم کنار می کشم

 

امید کوهی در خصوص علت قطع همکاری خود با واحد خبر صدا و سیما استان آذربایجان شرقی، می گوید: به نظرم نمی بایست این موضوع را بدین شکل و طی یک گفتگویی طولانی برای مردم شریف میانه بازگو می کردم، اما چه کنم که چاره ای جز بیان بخشی از واقعیت ها را ندارم تا در آینده مورد  قضاوت ناحق برخی منفعت طلبان قرار نگیرم.

 

وی با بیان اینکه بنده به خواست خود خبرنگاری صدا و سیما را بصورت حق الزحمه ای پذیرفتم و از ابتدا تمامی مخاطرات و حواشی آن را به جان خریدم و در نهایت به خواست خود از فعالیت در این زمینه کنار کشیدم، افزود: انسان گاهی به نقطه ای از شرایط کاری خود می رسد که احساس می کند که شرایط حاضر توان و گنجایش برای حضور و فعالیت وی را ندارند، چرا که مردم من نیازها و خواسته هایی دارند یک خبرنگار با توجه رسالت و قوانین سازمان های مختلف نمی تواند به آنها جامع عمل بپوشاند.

 

کوهی، گفت:  در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تصمیم خودم را برای فعالیت و عدم فعالیت در این حوزه گرفتم و ترجیح دادم کار خود را به عنوان یک فرد خبری در رسانه مردمی و متعلق به خودم در کنار دوستان و همکاران نشریه الکترونیکی میانا همانند گذشته در پیش بگیرم.

 

وی افزود: هر چند کتمان این موضوع که ادامه کار با دولتمردان تدبیر و امید برایم امکان پذیر نبود جایز نیست، زیرا بنده در طول این یکسال فعالیتم آن گونه که باید حمایتی که بتواند موجب تسهیل در امور کاریم داشته باشم ندیدم، که خدا را شکر با پیروزی دولت راستگویان، بنده نیز بیشتر بر تصمیم اتخاذ شده خود ایمان آورده و خدا را شکر می کنم که این تصمیم را قبل از روی کار آمدن مجدد دولت گرفتم تا جلوی بسیاری از حرف و حدیث های سیاسی گرفته شود.

005

شان و جایگاه صدا و سیما برای من محترم بوده و خواهد بود

 

وی با بیان اینکه بنده برای تهیه صدها گزارش و خبری در اکثر مواقع از هزینه شخصی و اتومبیل و حتی دوربین خود به لحاظ سخت بودن روند در اختیار گذاشتن ابزار و وسایل از سوی ادارات دولتی، قدم جلو نهادم، افزود:  خدا را شاکرم در طی این مدت توانستم شان و جایگاه دوربین خبری را حفظ کنم چرا که شاهد بودم لوگوی خبردر بسیاری از موارد در جلساتی بود که نباید می بود.

 

کوهی، با اشاره به این موضوع که بنده به خاطر تهیه گزارشات خبری خود ریالی از ادارا ت و دستگاه های دولتی و خصوصی دریافت نکردم، خاطرنشان کرد: بنده با چنین تفکر و حس مسئولیت پذری کار خبر را در پیش می گرفتم و معتقد بودم سازمان صدا و سیما یک نهاد مستقل است و نباید فرد مورد حمایت آن در هر منطقه ای به یک نماینده شان و جایگاه آن را خدشه دار کند.

 

 

حواشی حوزه خبر صدا و سیما، ذهن و خلاقیت هایم را فرسایش می داد

 

این خبرنگار در ادامه با اشاره به انتظار و مطالبات مردمی در خصوص  میزان و نحوه پوشش خبری شهرستان در قاب رسانه استانی افزود: متاسفانه بنده در طول این یکسال موفق به نهادینه کردن این موضوع که واحد خبر سازمان صدا وسیما با با مرکز سیما مجزا است، ناتوان بودم، افزود: وقتی شما هم خود را جای من بگذارید متوجه خواهید شد کار به عنوان نماینده یک سازمان در مقابل ۱۸۰ هزار نفر جمعیت، وجود دونماینده و مسئولینی که حالا با عناوینی همچون معاون استاندار و فرماندار ویژه پای کار هستند، بسیار سخت است.

 

کوهی با بیان اینکه بارها در قبال نبود تیم و کارکنان صدا وسیما به منظور پوشش مراسمات خبری شهرستان مورد مذمت و ملامت مردم قرار گرفتم، خاطرنشان کرد: وقتی یک شهرستان به خاطر فاطه از مرکز شهرستان بخشی از امتیازات ویژه خود را از دست می دهد نباید انتظار تحمل تمامی مشکلات را از یک نفر داشت.

 

 

وی با اشاره به این اینکه بنده به خاطر تهیه گزارشات خبری کیلومترها راه پرخطر را در جاده ها و کوه و کمر می پیمودم اما شاید این استرس ها در تهیه خبر و رساندن به موقع آن به بخش خبری، در چشم بسیاری از مردم نبود، گفت: رسالت یک خبرنگار واحد خبر پوشش مراسمات و جلساتی است که در دوبخش خبری ۱۹:۳۰ و ۲۳ در مدت زمان نهایت ۱۵ دقیقه به انتن می رود، اما انتظار برخی اشخاص روی آنتن بردن تمامی مراسمات و رویدادهای شهرستان در قاب شبکه استانی است.

 

وی با بیان اینکه بنده در طول این یکسال فعالیتم حتی فراتر از وظایف در میزبانی از اکیپ های اعزامی و نیروهای رسمی سازمان به شهرستان کم نذاشته وپا به پای آنان به منظور معرفی شهرستان و راهنمایی حضور یافتم افزود: همکاری با بخش رادیو و سیمای استان آذربایجان شرقی نیز از جمله کارهای بود که در کنار فشار شدید کاری بصورت مستمر انجام می گرفت.

 

 006

 

تهیه یک گزارش خبری و حضور در جلسات یک روز کامل زمان می برد

 

وی با اشاره به انتظارات گاهاً فراتر از انتظار سازمان ها و دستگاهای اجرایی برای حضور و پوشش مراسمات آنان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در طی این مدت همکارهای قریب به هزار خبر تولیدی از جلسات شهرستان اعم از فرمانداری، آموزش و پرورش و سایر نهادها و ارگان ها از قاب رسانه استانی پخش شد که تهیه و ارسال آنان با لحاظ مد زمان لازم برای پیاده کردن خبر و تدوین تصاویر آن به ساعات ها بعد از پایان جلسات منجر می شد.

 

کوهی با بیان اینکه میانگین در آمد من از خبر با وجود تلاش های فراوان ماهیانه قریب به ۲۰۰ هزار تومان می رسید، گفت: برخی اشخاص وقتی من را می دیدند ضمن ابزار خرسندی از حضور من در شبکه استانی به نیش و کنایه می گفتند: ” بردار خود حالا ماهی ۲ یا ۳ میلیون حقوق میگیری دیگه! ” به هر حال شاید باور این موضوع سخت باشد  که خبرنگار با این شرایط بتواند زندگی خود را بچرخاند مظاف بر اینکه این میزان پول بصورت شش ماه یک بار به ما پرداخت می شد.

 

این خبرنگار جوان با اشاره به اینکه اکثر خبرنگاران شهرستان های دیگر در ادارات و سازمان اسختدام هستند و درکنار آن خبرتهیه می کنند، افزود: هر چند بنده خود بر این عقیده هستم که سازمان صدا و سیما باید به قدری توامند باشد که خود چتر حمایت بر سر خبرنگاران باز کند تا اینکه خبرنگاران با استرس کاری و به خاطر به خطر افتادن موقعیت کاری از بیان برخی واقعیت ها سر بازبزنند.

 

وی افزود: علی رغم این موضوعات فرمانداری میانه تنها به مدت چند ماه مبلغ ۱۰۰ یا ۲۰۰ هزار تومان را به عنوان مساعده مالی به بنده پرداخت کرد که این وضعیت با توجه به انتظارات موجود برای کار خبری برای بنده بسیار سخت بود و در عین حال بنده نیز تمایلی به دریافت چنین مبالغی نداشتم و صرفاً به جهت انجام امور جاری دفتر خبری و پرداخت قبوض و کرایه ماشین و اصطحلاک خودروی شخصی و هزینه موبایل استفاده بردم.

 

 

خبرنگار نمونه بودنم در سطح کشور را پیراهن عثمان کردند

 

 متاسفانه باید به این واقعیت اعتراف کرد که مسئولان رسانه ها را به گونه ای که شایسته است تکریم نمی کنند و ابتدایی ترین مشکلات این قشر زحمت کش همچنان حل نشده باقی مانده است و فقط در روز خبرنگار وعده هایی داده می شود که هیچ گاه در مقام عمل نمود پیدا نمی کند.گاهی اوقات خبرنگار نه تنها دارای مصونیت خاص نیست بلکه ابتدایی ترین حقوق شهروندی در موردش اجرا نمی شود و برای حضور در یک سازمان و یا دسترسی به افراد و اطلاعات برایش مانع تراشی می کنند.

 

در این میان بعضی افراد برای غلبه برحریف به هر دستاویزی متمسک می شوند و هر لغزش و اشتباه ناچیز از ناحیه رقیب را گناهی نابخشودنی جلوه می دهند . تلاش آنها صرفا غلبه و پیروزی بر حریف نیست بلکه ناظر به این موضوع است که مبارزاتشان را قبلا توجیه کنند و هر گونه توهم و اشابه ذهنی را مرتفع نمایند تا اذهان و انظار دیگران را به سوی خود جلب کرده باشند.

 

به همین جهات و ملاحظات کوچکترین نقطه ضعف حریف را امری خطیر وکمترین انحراف را ذنبی لایغفر جلوه می دهند.

 

حضور بنده به عنوان یک خبرنگار موفق در رسانه ملی موضوعی شد تا برخی اشخاص با دست آویز قرار دادن آن سعی در تخریب یک همشهری و شهروند جوان میانه را در دستور برنامه ای خود قرار دهند، چرا که نباید فراموش کرد که بر ماست که برماست، چرا که از یک طرف ادعای پیشرفت و توسعه در ذهن می پرورانیم و از سوی دیگر با تخریب موفقیت های جوانان آنان را در این جامعه سرکوب می کنیم و توقع داریم آمار  مهاجرت و بیکاری در این شهرستان روز به روز کاهش یابد.

 

اما روی سخن با آن افرادی است که بنده سرپا تقصیر در پیش گاه خداوند متعال را تخریب می کنند و باید بدان ها گفت: شیخا هر آنچه گویی هستم آیا تو چنان که می نمایی هستی؟

007

 

فعالیت به قوت خود در پایگاه خبری میانا باقی است/ آقای فرماندار به صحبت ما گوش فرا دهید

 

جناب آقای شکری اگر خبرنگار ما برنامه های شهرستان را رصد و منعکس کند خودش یک نوع کمک به نماینده عالی دولت و یک تقویت در برنامه های اساسی شهرستان است و نباید فراموش کرد که روابط عمومی ها مسئول تعامل هرچه بیشتر با نشریات هستند نه مسئول کارگزینی و گزینش نیروهای یک دفتر روزنامه و سایت خبری.

 

حال که در این شهر تعدادی از نشریات مکتوب و مجازی بر اساس لایحه نظام جامع رسانه ‌ای وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی و تحت پوشش قانون مطبوعات از سالیان گذشته فعالیت خود در شهرستان میانه آغاز کرده است، لازم می داند متذکر شوم که اگر روند فعالیتی روابط عمومی ها به سمت مدیریت رسانه ها در شهرستان ها سوق پیدا کند، رسالت رسانه ها در اطلاع رسانی سالم در فضای شهرستان نیز با مشکل مواجه خواهد شد.

 

 

جناب آقای شکری؛ قرار نیست خبرنگاران تحت پوشش رسانه ها مورد میل و سلیقه روابط عمومی ها و یا سایر مدیران رسانه ای  رفتار کرده و در مدح عملکرد سازمان های دولتی قلم بزنند؛ بلکه به چالش کشیدن و اعلام مشکلات دستگاه ها و کمک در حل آنان یکی از وظایف ما اهالی  رسانه ها است.

 

 

اگر رسانه ای نقد دلسوزانه داشته باشد وظیفه روابط عمومی ایجاب می کند تا  آن رسانه را بیشتر مورد توجه قرار دهد چرا که در حدیث از امام صادق داریم که «بهترین دوست من کسی است که عیب های مرا عنوان کند».

 

فرماندار محترم همانطوری که استفاده از قدرت؛  شجاعت و جسارت می‌ خواهد، بی شک ما عده ای از فعالین رسانه ای  در مقابل این اعمال سلیقه ها و هرگونه بی حرمتی به جایگاه رسانه و تخریب مسئولین دلسوز  سکوت نکرده و همواره با هدف افزایش امید و با  ایجاد اعتماد متقابل میان مردم، مسئولین و رسانه را محور برنامه های خود قرار خواهیم داد و اجازه نخواهم داد هیچ مدیری در اتاقش را برروی خبرنگاران ببندد و بایستی همه مسئولین به خبرنگاران پاسخگو باشند چراکه پل ارتباطی بین مسئولان نظام و مردم خبرنگاران عزیز ما هستند و این حق مردم است که بدانند چه اتفاقی در حال افتادن است.

1
1