- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۶/۰۲/۲۲

جشن بزرگ میلاد مهدی(عج) در مسجد جامع شهر میانه برگزار شد+تصاویر

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، به همت دفتر امام جمعه و جمعی از دستگاه ها و سازمان های شهرستان، مراسم جشن بزرگ میلاد مهدی(عج) در مسجد جامع و با حضور گسترده صد ها نفری مردم میانه برگزار شد.

 

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین طباطبائی نسب، مشاور و مدیر حوزه ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کل کشور و با مداحی حاج احد سبزی از شهرستان بناب همراه بود.

 

حجت الاسلام طباطبایی نسب در این مراسم، گفت:رمز شکست سپاه اسلام در جنگ احد این بود که مردم گوش به حرف پیغمبرشان نکردند و به دنبال جمع آوری غنائم رفتند. مردمی که گوش به أمر ولی و رهبرش نکند چیزی جز شکست عایدش نخواهد شد، لذا امروز هم مردم و هم مسئولین باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند.

سخنران ویژه مراسم نیمه شعبان در میانه با اشاره به امضای سند ۲۰۳۰ توسط دولت که گلایه مندی رهبر معظم انقلاب را هم در پی داشت خاطرنشان کرد: متأسفانه در جریان امضای این سند ننگین همه از جمله مسئولین دولتی و هم اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی قصور کردند.

وی تصریح کرد: دولتمردان کار را به جایی رساندند که رهبری  فرمودند ” من گله مندم”.

حجت الاسلام طباطبایی با بیان اینکه ما مردم هم از دست اندرکاران این أمر گله مندیم، افزود: این  ننگ نامه ای  که امضا شد ، قراردادی است که یکی از بندهای آن آزاد شدن و به رسمیت شناختن همجنس بازی در مدارس است.

وی افزود: ما این همه شهید دادیم که این منکرات در جامعه بروز پیدا نکند و الان هم به تبعیت از رهبری اعلام می کنیم که در برابر چنین حرکت های خائنانه ای خواهیم ایستاد.

حجت الاسلام طباطبایی نسب با بیان اینکه راه مقابله با استکبار جهانی خدمت به مردم است اظهار داشت: ایراد کار کجاست که با وجود استعدادها و نیروهای توانمند در کشور، زندگی مردم با مشکل مواجه است.

وی افزود:در بحث انتخابات وظیفه ما روشنگری و تبیین سخنان رهبری است.مهمترین شاخص شناخت کاندیدای اصلح این است که ببینیم دشمنان انقلاب و رسانه های آنها در مورد این کاندیداها چه می گویند و چه کسی را تبلیغ و چه کسی را تخریب می کنند.

طباطبایی نسب، افزود: ای مردم بدانید کسی را که بیشتر تخریب می کنند به درد کشور و انقلاب می خورد اما آن کسی را که حمایت می کنند بدانید که خائن است و نباید در رأس قوه مجریه باشد.

حجت الاسلام طباطبایی نسب در بخش دیگری از سخنانش گفت: ما دیدیم که نتیجه اعتماد به آمریکا ذلت ملت ایران است و آن کسی که به آمریکا اعتماد می کند هم خودش را ذلیل کرده و هم ملتش را.

وی افزود:اگر انتخاب درستی بکنیم کشور به سوی عزت و پیشرفت حرکت خواهد کرد اما اگر در انتخاب خود دچار اشتباه شویم برجام های ۱ و ۲و ۳ را بر ما تحمیل خواهند کرد

همچنین همراه با این جشن بزرگ، مراسم تاج کرامت، عمامه گذاری تعدادی از سربازان امام مهدی (عج) نیز برگزار شد.

001

002

003

004

 

005

006

007

008

009

010

011

012

013

014

015

 

 

1
1