- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۶/۰۲/۰۱

قهرمانی حامد اصغری در نهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا نوجوانان

001

در دیدار فینال وزن 51- کیلوگرم نهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا نوجوانان، حامد اصغری با شکست هوگوپوش کره‌ای بر سکوی قهرمانی ایستاد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور 246 تکواندوکار از 22 کشور آسیایی از صبح روز گذشته (چهارشنبه) در مجتمع ورزشی "آتی‌راو" قزاقستان آغاز و پس از سه روز به پایان می‌رسد.

 امروز (پنجشنبه) و در دومین روز این رقابت‌ها تکواندوکاران اوزان 51-، 55-، 68- 73- کیلوگرم در گروه پسران و اوزان 46-، 49- و 52- کیلوگرم در گروه دختران بر روی شیاپ‌چانگ رفتند که حامد اصغری، ابراهیم صفری، احمد رضا مختاری، محمد حسین یزدانی، زهرا علیزاده، دنیا محمدی و ستاره چابکی به عنوان نمایندگان کشورمان بودند.

 حامد اصغری تکواندوکار وزن 51- کیلوگرم کشورمان برای کسب عنوان قهرمانی، ابتدا «شوخروخ تورسونبوئو» از ازبکستان را با نتیجه 35 بر 17 برد، سپس «آمل ابراگیمو» از تاجیکستان را 33 بر 3 شکست داد، در مرحله نیمه نهایی نیز به مصاف «محمد التمیمی» تکواندوکار اردنی رفت و نتیجه را 5 بر 3 به نفع خود به پایان رساند و به مرحله فینال راه پیدا کرد.

اصغری در فینال این مسابقات به مبارزه با «مین جی کیم» از کره‌جنوبی پرداخت و با پیروزی و نتیجه 22 بر 2 سکوی قهرمانی وزن 51- کیلوگرم را به نام ایران ثبت نمود.

 هدایت تیم ملی تکواندو پسران کشورمان برعهده وحید عبداللهی (سرمربی) است و حسین کریمی، سعید رمضانی و رشید فتاحی بعنوان مربی در کنار عبدالهی حضور دارند. محمدرضا زوار نیز مدیر فنی تیم می‌باشد.

1
1