- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۶/۰۱/۲۲

پدر زحمت کش خانواده است/هیچ چیز به اندازه یک کوه شبیه پدر نیست+تصاویر

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی میانا، روز پدر در تقویم جمهوری اسلامی ایران مصادف با ولادت حضرت علی(ع) امام اول شیعیان جهان است، هر چه پدر بگوییم کم است، پدر زحمت کش خانواده است، پدر نان آور خانواده است، پدر در واقع تنها قهرمانی است که بر روی سکو نرفته است، پدر یعنی عشق و دلدادگی، پدر یعنی ایجاد محبت و آرامش در خانواده.

زندگی بسیاری از ما به وجود پدر در خانواده بستگی دارد اگر پدر نباشد زندگی ما رنگ و بوی اصلی و خوب خود را از دست می دهد و آنگونه که باید زندگی دلچسب باشد نیست، پس بیایید تا زمانی که هستیم قدردان پدران خود باشیم.

پدر یک خانواده همانند مسئول و رهبر یک جامعه است، خانواده یک جامعه کوچک است که توسط پدر اداره می شود، پدر مسئول دادن آگهی های لازم و پرورش فرزندان است.

پدر یکی ازارکان اصلی واساسی خانواده است و دلگرمی همه اعضا خانواده از مادرخانواده تا فرزندان برای پیشبرد کارها محسوب می شود و اوست که با تمام وجود خود صبح تا شب برای کسب روزی حلال تلاش می کند.

 چه سزاوار و شایسته است که روز میلاد مولای متقیان امیرمومنان علی (ع) که از سلسله بزرگترین، مهربانترین و بهترین پدران است به نام روز پدر برگزیده شده است.

001

002

003

004

005

006

007

080

009

010

011

012

013

014

 

1
1