- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۶/۰۱/۲۰

شورای شهر یا شورای شهرداری

شورای شهر باید در راستای منافع شهر قدم بردارد. شورای شهر کنونی متشکل از 9 نفر یعنی شهر میانه 10 شهر دار دارد.

با توجه به اینکه سابقه مدیریتی تک تک اعضا بالای چندین دهه است شاید مابین دو دهه و سه دهه ولی متاسفانه عملکرد خوبی نداشتند. شورای شهری که کارمند شهرداری باشد که احتمال می دهد بعد از اتمام دوره شورا به شهرداری باز خواهد گشت ناچار است محافظه کاری کند . به ناچار منافع شهرداری را ارج به منافع شهر می داند. وقتی شورای شهر من ریش سفید باشد که سابقه مدیریتی سه دهه و کارنامه خوبی داشته باشد هر چند این عزیزان مورد احترام و عزیز هستند ولی نباید احساسی عمل کرد بحث عمران و آبادانی شهر است . چرا در حال حاضر شهر میانه این همه پسروی کند که حتی در آستانه سال نو در زمینه مبلمان شهر تغییری ایجاد نشد؟ برادر عزیز مگر منزل خود را تمیز نمی کنید ؟ شهر من نیز خانه من است ولی این خانه حتی رنگ نیز نخورد!!!!!!

اما سخنی با شهروندان فهیم : سالهاست در زمان انتخابات شور و شوق سطح شهر را فرا می گیرد .تا دیروز همه بی تفاوت بودیم ولی امروز می خواهیم کاندید خود را راهی شورا کنیم حتی مجلس! از زندگی و خواب و ثروت خود می زنیم تا به هدف خود برسیم هدف چیزی نیست جز راهیابی فرد مورد نظر به شورا. وسلام

چهار سال استراحت می کنیم و این منتخبین را به دست خدا می سپاریم و بعد از چهار سال دوباره به صحنه می آییم! شهروند عزیز در این 4 سال چرا در صحنه حاضر نیستید؟

سئوال : اگر کارمند شهرداری عضو شورا باشد آیا محافظه کاری می کند یا پیشرفت شهر را هدف خود می داند؟

سئوال: آیا زمان آن نرسیده است که میدان را به جوانان بسپاریم شاید فرجی حاصل شود؟برای ما چه فرقی می کند شورا چه کسی باشد بهتر است جوانان وارد صحنه بشوند! ما که در این چهار سال بی تفاوت بودیم همه شهرها پیشرفت کردند ولی شهرمان درجا نزد هیچ بلکه پسروی هم کردیم ! چاله و چوله هامون بیشتر شد.

عزیزان شورای شهر جوان عاشق زیبایی می باشد . زیبایی را دوست می دارد و در آن صورت شهر زیباتر خواهد بود. از سمت تبریز وارد شهر میانه می شوی یه تابلو به شهر میانه خوش اومدید به چشم می خورد ! یکی نیز به شهرداری بگه عزیز برادر لااقل یه تصویر خوب طراحی کن و بنویس به شهر شهیدپرور و خونگرم میانه - به شهر شهدای زینبیه و ثارا... خوش اومدید- به دروازه آذربایجان زمین خوش امدید. واقعا به کلمه به شهر میانه خوش امدید بسنده کردید! ببینید شورای شهر جوان به روز فکر خواهد کرد از سمت های دیگر نیز تابلوی خوش آمدگویی نیز نداریم در خروجی های شهر نیز تابلوی مثلا دعای خیر مردم میانه بدرقه راهتان را نداریم !

واقعا به چه می اندیشیم؟ در چیزهای کوچکی مانده ایم ! چرا باید شاهد دوباره کاری و اسراف بیت المال باشیم ! شاید بگوییم پیمانکار مقصر است چرا رسیدگی و نظارت کافی نداریم !!!

محله ای را آسفالت می کنیم ولی افتضاح در صورت شاکی بودن شهروندان پیمانکار را مجاب می کنیم دوباره کاری کند و بازهم افتضاح!!!!

شورای شهر باید مرد عمل باشد تا شهردار توانمند انتخاب کنند! پارکینک طبقاتی می زنیم ؟ کو!!!!!!!!!  مجتمع تجاری می زنیم کو!!!!!! زیر گذر یا روگذر نمی خواهیم دریاچه مصنوعی نمی خواهیم . همین قدر سطل زباله زیر چراغ راهنمایی در سرچشمه را محل یابی کنید و محل خوبی براش پیدا کنید خودش کلی کاره!!!!!

هشمهری محترم : خیابان فرمانداری را به بلوار زینبیه متصل کردند . واقعا جای تحسین است چندین ماه طول کشید!!!!! ولی هنوز به فکرشان نرسیده است که یک پل روگذر از سمت پارک به سمت شهربازی بزنند تا راحتتر به این سو و آن سو رفت!

وضعیت شهربازی نیز خوش آیند نیست ! وضعیت پارک جنگلی نیز همینطور ! ورودی های شهر از هر سمت در شان شهر نیست ! مبلمان شهر نیز فرقی نکرده است ! چاله و چوله های شهر نیز همچون وفور نعمت است ! همشهریان محترم شهرک های اندیشه و امام و رجایی و مدنی و ... نیز در گل و لای مانده اند.

شورای شهر باید برنامه لازم الاجرا داشته باشد تا شاهد پیشرفت شهر باشیم .

ای کاش در این دوره ریش سفیدان جای خود را به جوانان بدهند و تجاربهای خود را در اختیار آنها بگذارند .

شهر من چرا باید از شهر مراغه عقب بماند؟

شهر مرند چرا باید از شهر میانه پیشرفت کند؟

چرا شهر من زیبا نیست؟

چرا باید در حسرت یک خیابان بدون چاله و چوله بمانیم

چرا کودکان این شهر از داشتن شهربازی محرومند؟ به آن شهربازی می گویید شهربازی ! واقعا که ؟

چرا و دهها چرای دیگر

1
1