- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۱۲/۱۸

کاروان دانشجویی راهیان نور شهرستان میانه عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، مراسم بدرقه کاروان دانشجویی شهرستان میانه با حضور حجت الاسلام و المسلمین امیرنژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میانه و جمعی از کارکنان دانشگاه ها و مسئولین ظهر روز سه شنبه ۱۷ اسفند ماه از مقابل دانشگاه پیام نور واحد میانه برگزار شد.

مسلمی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان میانه در گفتگو با خبرنگار میانا، گفت:  ۱۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه پسر و دختر دانشگاه های آزاد و پیام نور این شهرستان، در قالب دو اتوبوس  به سرزمین‌های نور جنوب اعزام شوند.

وی افزود: طی این سفر، دانشجویان به مدت ۵ روز از امکان زیارتی قم و جمکران و بعد از آن مناطق عملیاتی دو کوهه، فکه، اروند، خرمشهر، شلمچه، طلائیه، هویزه و پایگاه هوایی دزفول بازدید خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه راهیان نور بستری برای آشنایی دانشجویان با شجاعت و عظمت رزمندگان و آئینه تمام‌نمای قامت استوار ۸ سال دفاع مقدس است، افزود: این اردو، یک حرکت فرهنگی جریان‌ساز و منشأ خیر و برکات بسیار بوده و امروز بسیج دانشجویی بر خود می بالد که افتخار نشان خادمی دانشجویان را برسینه دارد.

تبیین و ترویج معارف اسلامی دفاع مقدس و انتقال هنرمندانه آن به نسل جوان امروز به منظور ماندگاری و اجرایی نمودن این مکتب در زندگی جوانان  از مهم ترین اهداف برگزاری این اردو عنوان شده است.

001

 

002

003

004

005

006

 

 

1
1