- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۱۲/۰۸

دوبل پارک معضل خیابان های شهر میانه/ بحرانی به نام جای پارک و وعده های سوخته مسئولین+تصاویر

پارک دوبل که نوعی از پارک خودرو به موازات خودرو دیگر است، یکی از مهمترین دلایل تشدید ترافیک، به هم خوردن نظم خیابانها ، مانعی برای رانندگی منظم سایر خودروها ، اتلاف وقت رانندگان و تخلفات رانندگی است که در سالهای اخیر با استفاده از کم توجهی نهادهای مسئول رشد قارچ گونه ای داشته و به یک معضل فرهنگی تبدیل شده است.
 
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، ترافیک از جمله مهمترین معضلات شهر میانه در سالهای اخیر است، اشباع خیابانهای کم عرض از یک طرف و رواج فرهنگ رانندگی نادرست نظیر پارک دوبل و حتی پارک “سوبل” و عدم برخورد ماموران این معضلات را تشدید کرده است.

 

از طرفی رشد روز افزون وسایل نقلیه سبب شده است تا نیاز به پارکینگ در مناطق شهری افزایش یابد لذا در صورت فقدان پارکینگهای کافی، رانندگان مجبورند در محل های غیر مجاز به ویژه هسته مرکزی شهر به صورت توقف ممنوع و یا توقف دوبله پارک کنند.

 

شهر میانه همانند اکثر شهر های کشور در چند سال اخیر بدلیل افزایش چشمگیر تعداد و تردد وسایل نقلیه در شهر و نیاز مبرم به مکان هایی برای پارک کردن انها دچار مشکل گردیده است.

 

 همه ما می‌دانیم یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که در هسته مرکزی شهر میانه در طی شبانه‌روز رخ می‌دهد، رفت و آمد شهروندان به این مناطق برای تهیه مایحتاج خود و یا امورات شخصی است که با این حجم گسترده متقاضی در هسته مرکزی شهر وجود خودروها نیز به نسبت دیگر نقاط شهر پررنگ‌تر است.

 

همانطور که تصاویر خود گویای مطلب است این بارترافیکی و پارک دوبل خودروهای تنها مربوط به یکی از خیابان های پر رفت و آمده شهر میانه و مقابل شهرداری و چندین بانک دولتی است.

 

البته در این بین شورای شهر و شهرداری میانه، بارها قول احداث کینگ طبقاتی و عمومی را در هسته مرکزی شهر داده‌اند که تا به اینجا اقدامی عملی در این راستا صورت نپذیرفته است.

001

002

003

004

005

006

007

008

009

010

011

012

013

014

015

016

 

1
1