- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۱۲/۰۵

تقدیر و تشکر از نیروی انتظامی

چند روزی است که شهروندان فهیم شهرمان و مسولین از انتشار فیلمی ناراحت هستند. در کمتر از دو روز نیروی انتظامی با تمام قوا عامل اصلی را دستگیر کردند. جا دارد از کلیه پرسنل زحمت کش و خدوم نیروی انتظامی تشکر کنیم از فرماندهی محترم و پلیس فتا قدردانی می کنیم که عامل انتشار  را دستگیر کردند که با عمل ضد انسانی خود باعث رنجش شهروندان شده است .

فرمانده محترم و پرسنل زحمت کش و خدوم نیروی انتظامی درود بر شما و شرافتان 

درود بر شماهایی که در تمامی ساعات در ایجاد امنیت کشور عزیزمان از جان خود می گذرید.

درود بر آن مادری که شماها را تحویل جامعه داده تا امین جامعه باشید و حافظ جان و ناموس مردم هستید.

فرمانده محترم خداوند طول عمر و با عزت به تک تک شما عزیزان بدهد . از آن سربازی که در نقطه صفر مرزی خدمت می کند تا همکارانی که در شهرهای مختلف و در جاهای مختلف در کویر و آب برای امنیت کشور عزیزمان تلاش می کنند.

لعنت خدا بر آن شیطانی که آبروی مومنی را می برد. نمی گویم شهروند چون تعصب شهروندی را ندیدم واقعا نمی دانم عامل انتشار را چه بنامم ! مسلمان چنین کاری نمی کند! شهروندان و هموطن نیز تعصب خود را دارند!

اما سخنی با عامل انتشار فیلم:

چه سودی بردی؟ تعصب مردانگیت کجا بود؟ باعث رنجش یک شهر شدی؟ مدال طلا بر گردنت آویزان کردند ؟ همه ما برادر و خواهریم . هنگامی که دوربین بدست گرفتی خجالت نکشیدی ؟

تو با این کارت ثابت کردی که جنبه استفاده از تکنولوژی را نداری!افسوس و صد افسوس

نفرین خدا  فقط همین

از تمامی همشهریان عزیز تقاضا می شود تعصب ترک بودن خود را ثابت کنند یا علی بگویند و اگر خدای نکرده در گوشی خود این فیلم را داشته پاک کرده و دوستان خود را تشویق کنند که چنین چیزی نبوده است . در فضای مجازی از پخش جلوگیری کنیم .

مسلمان کسی هست که ابروی مومن را بخرد . پس بیاییم از ذهن خود پاک کنیم . علی یارتان  

1
2
1 2