- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۵/۱۱/۲۵

خانه تکانی عمومی شهر میانه کلید خورد

خانه تکانی عمومی شهر میانه در آستانه سال جدید با آغاز نظافت عمومی شهرک اندیشه از روز جمعه گذشته کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میانه: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و قرار گرفتن در آستانه سال جدید اقدامات شهرداری میانه برای خانه تکانی عمومی و پاکسازی معابر و محلات شهر آغاز گردید.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری میانه با اعلام این خبر گفت: طبق برنامه ریزی به عمل آمده از روز 22 بهمن کار پاکسازی محلات مختلف شهر آغاز گردید و به تدریج تا 28 اسفند تمامی محلات و معابر شهر نظافت و پاکسازی خواهند شد.

پناهی افزود: عملیات خانه تکانی عمومی شهر با همکاری تمامی واحدهای اجرایی شهرداری اعم از خدمات شهری، عمران، فضای سبز و زیباسازی به اجرا در می آید و طی این فرایند کلیه نقاط شهر جاروزنی، نخاله برداری، شستشو و رنگ آمیزی خواهد شد و تمامی تأسیسات رفاهی و سرویس های بهداشتی و اقامتی مورد بازدید و رفع نقص قرار خواهند گرفت.

مهندس پناهی از مردم خواست ضمن همکاری با نیروهای شهرداری از قرار دادن زباله ها و نخاله های ساختمانی در معابر خودداری نموده تا حد امکان عملیات ساختمانی را به بعد از عید موکول نمایند.

برنامه خانه تکانی عمومی شهر در گام اول با پاکسازی و رفت و روب شهرک های اقماری و در مرحله بعد با پاکسازی نقاط مرکزی شهر انجام خواهد شد.

 
1
1